منصوری در گفتگو با برنا:

هدف از تخریب‎ها فاصله میان مردم و دولت است/ پایگاه اتهام زنندگان به دولت مشخص است

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۹:۵۳
کد خبر: ۲۰۱۲۵۸
هدف از تخریب‎ها فاصله میان مردم و دولت است/ پایگاه اتهام زنندگان به دولت مشخص است
منصور تاکید کرد که هدف از این نوع تخریب‎ها که از سوی افرادی خاص صورت می گیرد ایجاد فاصله میان دولت و مردم است.

آذر منصوری یک فعال سیاسی اصلاح طلب در باره تخریب‎های شخصیتی اخیر بر ضد رییس جمهوری و دولت گفت: هدف از این نوع تخریب‎ها که از سوی افرادی خاص صورت می گیرد ایجاد فاصله میان دولت و مردم است.

آذر منصوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا، اظهار کرد: حرکت‎های تخریبی عده‎ای که وابسته به جریان خاصی هستند بر ضد دولت و رییس‎جمهوری مخالفت این طیف را با دولت منتخب مردم نشان می‎دهد و آنان با این نوع رفتارها می‎خواهند در برابر رییس‎جمهوری سنگ‎اندازی کنند و مردم متوجه می‎شوند که تخریب کنندگان از چه پایگاهی استفاده می کنند.

وی در ادامه گفت: چنانکه دولت سیاست تعامل با گروه‎های کشور و حفظ آرامش را ادامه دهد نه تنها ادبیات افراطیان نمی‎تواند بر روی افکار عمومی تأثیری بگذارد؛ بلکه ماهیت آنان در بین مردم بیشتر مشخص می‎شود. منصوری معتقد است که اگر اتهام زنی‎ها و هتک حرمت‌ها ادامه پیدا کند دولت باید بر اساس قانون با آنها برخورد کند. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ریشه تخریب بر ضد رییس‎جمهوری به 24 خرداد 1392 بر می‎گردد. آنان در انتخابات ریاست‎جمهوری دولت یازدهم نتوانستند پیروز شوند. آنان پیش‎بینی نمی‎کردند که با توجه به بهره‎گیری امکاناتی که در اختیار داشتند نتوانند نامزد به پیروز انتخابات کنند.

منصوری یادآور شد: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر حق‎الناس دانستن رأی مردم نقشه آنان را برهم زد و باعث شد تا مردم مشارکت زیادی در انتخابات داشته باشند.
وی ابراز کرد: سیاست‎های داخلی و خارجی رییس‎جمهوری یازدهم مخالف با پیش‎بینی‎های آنان بود. همچنین پیش‎بینی می‎شد که رویکرد این افراد نسبت به سیاست‎های اقتصادی و فرهنگی دولت چنین باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هرچه افراطیان با این نوع ادبیاتی که در پیش گرفته اند به دولت اتهام وارد کنند بدانند که این موضوع تشویقی برای توده مردم در حمایت از سیاست های دولت یازدهم خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز