گزارش لحظه به لحظه از غزه؛

عریان کردن فلسطینیان در پست های ایست و بازرسی/ تدابیر شدید امنیتی در قدس

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۶:۴۱
کد خبر: ۲۰۶۴۵۶
عریان کردن فلسطینیان در پست های ایست و بازرسی/ تدابیر شدید امنیتی در قدس
به دنبال حملات ددمنشانه و هولناک رژِیم‎صهیونیستی به غزه تعداد شهدای حملات زمینی دریایی و هوایی اسراییل به 807 تن رسید.

به دنبال حملات ددمنشانه و هولناک رژیم صهیونیستی به غزه تعداد شهدای حملات زمینی دریایی و هوایی اسراییل به 807 تن رسید.

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری برنا، در حملات صهیونیست‎ها به مناطق مختلف مسکونی در غزه در نوزده روز گذشته 5 هزار و 221 نفر نیز زخمی شده‎اند.

عریان کردن شهرواندان فلسطینی در پست‎های ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی
 
خبرنگار لس‌آنجلس تایمز عکسی را از تحقیر همه روزه شهروندان فلسطینی در پست‌های ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرده است.

در این تصویر 42 شهروند فسطینی در وضعیتی تحقیرآمیز مجبور به عریان شدن و نشستن بر روی خاک شده اند.

سربازان صهیونیست نیز در حالی که به سلاح‌های اتوماتیک مجهز هستند، از این شهروندان غیرنظامی خواسته‌اند که دست‌های خود را بروی سر بگذارند.

البته شاید این عکس در برابر تصاویر کودکان بی‌سر و زنان و مردان قطعه قطعه شده در غزه، این روزها این عکس خیلی هم شوک دهنده نباشد.


تظاهرات گسترده فلسطینی‎ها

تظاهرات گسترده فلسطینی‎ها، در پاسخ به فراخوان «48 هزار فلسطینی» برگزار شد.
 
همزمان با روز جهانی قدس نیروهای اشغالگر با افزایش توان نظامی خود در قدس تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از تظاهرات و راهپیمایی‎های فلسطینی‎ها به کار گرفته‎اند.

به آتش کشیدن یک مرکز پلیس رژیم صهیونیستی

مردم فلسطین، در روز جهانی قدس، یک مرکز پلیس رژیم صهیونیستی را در مسجد الاقصی به آتش کشیدند.

شاهدان محلی به مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر دادند که جوانان خشمگین فلسطینی که از جنایت های رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان غزه به ستوه آمده بودند، بامداد روز جمعه توانستند از پست‎های ایست بازرسی ایجاد شده اطراف دروازه‎های مسجد الاقصی بگذرند و برخی از آنها را از بین ببرند.
 
برپایه این گزارش، جوانان فلسطینی سپس تظاهراتی منسجم و قدرتمند در داخل مسجدالاقصی برگزار کردند و توانستند نظامیان ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی را از مسجد الاقصی بیرون کنند.

آنها سپس یک مرکز پلیس رژیم صهیونیستی را که در داخل مسجد الاقصی ایجاد شده بود، به آتش کشیدند و از بین بردند.

شاهدان محلی تاکید کردند که درگیری‎ها تا ساعت‎های بامداد همچنان ادامه داشت و بر اثر این درگیری‎ها، شماری از جوانان فلسطینی به ضرب گلوله‎های پلاستیکی زخمی شدند و گروهی نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند و این در حالی است که درگیری‎ها همچنان ادامه دارد.

تعداد کشته شدگان غزه به 807 تن رسید

وزارت بهداشت فلسطین درغزه اعلام کرد که صبح جمعه بمباران‎های رژیم صهیونیستی ادامه داشت که با به خاک و خون کشیده شدن تعداد دیگری از مردم بیگناه، تعداد شهدای حملات زمینی، دریایی و هوایی اسرائیل به 807 نفر رسید.

به گزارش گروه بین‎الملل خبرگزاری برنا، در حملات صهیونیست‎ها به مناطق مختلف مسکونی در غزه در نوزده روز گذشته 5 هزار و 221 نفر نیز زخمی شده‎اند.

همچنین دریکی از بمباران‏های وحشیانه صهیونیست‎ها یک منزل مسکونی در شهر رفح مورد اصابت قرار گرفت که در آن دو نفر شهید و 14 نفر دیگرهمگی از اعضای یک خانواده مجروح شدند.

تدابیر شدید امنیتی در قدس
 
اشغالگران صهیونیست همزمان با روز جهانی قدس با اقدامات و تدابیر شدید امنیتی در قدس تلاش می کنند مانع راهپیمایی اعتراض آمیز فلسطینی ها در بیت المقدس شوند.

شهادت یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی
 
در جریان بمباران هواپیماهای رژیم صهیونیستی صلاح حسنین یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و عبدالعزیز فرزند 14 ساله او به شهادت رسیدند.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز جمعه اعلام کرد که خانه مسکونی صلاح حسنین فرمانده 45 ساله جهاد اسلامی در شهر رفح مورد اصابت قرار گرفت که در آن 15 نفر نیز مجروح شدند. با ادامه بمباران و حملات توپخانه‎ای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه تا صبح روز جمعه 807 نفر شهید و 5 هزار و 221 نفر مجروح شده‎اند.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز