طی نامه ای;

سردار بهمن کارگر از رئیس‌جمهور تقدیر کرد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۹:۲۸:۲۹
کد خبر: ۲۳۸۷۰۳
سردار بهمن کارگر از رئیس‌جمهور تقدیر کرد
سردار بهمن کارگر از دکتر حسن روحانی، به خاطر توجه در پرداخت مطالبات حقوقی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، به خاطر توجه در پرداخت مطالبات حقوقی خانواده‌های شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در نامه سردار کارگر خطاب به رئیس جمهور آمده است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با احترام

هشت سال سلحشوری و حماسه عاشورایی شهدا، رزمندگان و جانبازان عزیز در مقطع طلایی دفاع مقدس در مقابله با تهاجم همه جانبه رژیم بعثی عراق (که با حمایت‌های ملی، لجستیکی و اطلاعاتی کشورهای غرب و شرق صورت گرفت) برگ زرینی از تاریخ عزت و کرامت ایران اسلامی است.

سلام و درود بیکران خداوند رحمان بر مجاهدین فی سبیل‌الله که به فرمان ولی‌فقیه خویش حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در راه عزت، شرف، ناموس و وطن از با ارزش‌ترین سرمایه خود (جان) دریغ نورزیدند.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معظم آن‌ها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در تمامی صحنه‌های دشوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشند، لذا اینجانب از توجه و عنایت راه‌گشا و موثر حضرت عالی در تأمین و پرداخت مطالبات حقوقی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌نمایم. از خداوند کریم توفیق خدمت صادقانه، عالمانه وجهادی جنابعالی و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و معطر نمودن فضای جامعه عطر ایثار، شهادت و شهامت در ظل عنایات خاصه حضرت صاحب الزمان (عج) و تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را مسألت دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز