با راه اندازی بخش کلینکر سیمان سروآسول؛

بهره برداری از پروژه سیمانی ایران در ونزوئلا آغاز شد

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۳:۰۴
کد خبر: ۲۳۹۰۰۱
بهره برداری از پروژه سیمانی ایران در ونزوئلا آغاز شد
کارخانه سیمان سروآسول ونزوئلاتوسط مهندسان و متخصصان شرکت احداث صنعت ساخته شده و در آینده نزدیک توسط مقام های بلندپایه ایران و ونزوئلا به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

تولید کلینکر با مرغوبیت بسیار بالا در کارخانه سیمان سروآسول ونزوئلا که توسط شرکت احداث صنعت از شرکت های زیرمجموعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در دست ساخت است با حضور کارشناسان خارجی آغاز شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، بعد از راه اندازی موفقیت آمیز و تحویل دپارتمان های سنگ شکن و آسیاب سیمان 1 در پروژه سیمان سروآسول، کوره این کارخانه به عنوان مهم ترین دپارتمان خط تولید، پس از طی مراحل گرم کردن راه اندازی شد.

با تولید کلینکر و پس از انجام مراحل آزمایش های عملکردی، تشریفات تحویل موقت دپارتمان پخت به کارفرمای ونزوئلایی هم انجام شد.

یادآور می شود تولید آزمایشی سیمان در کارخانه سروآسول ونزوئلا شهریور ماه امسال آغاز شد و اکنون بخش کلینکر به عنوان بخش نهایی به بهره برداری رسیده است.

کارخانه سیمان سروآسول ونزوئلا به ظرفیت سالانه یک میلیون تن توسط مهندسان و متخصصان شرکت احداث صنعت ساخته شده و در آینده نزدیک توسط مقام های بلندپایه ایران و ونزوئلا به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

احداث کارخانه سیمان سرواسول ونزوئلا به عنوان نمادی از توان صدور خدمات فنی و مهندسی کشور در سال های اخیر متوقف شده بود که با استقرار دولت یازدهم، حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران تامین اعتبار شد و عملیات اجرایی آن در یک سال اخیر با سرعت بالا ادامه یافت و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

پروژه سیمان ونزوئلا از جمله پروژه های مهم فنی و مهندسی کشور محسوب می شود که توسط شرکت احداث صنعت در دست اجراست.

نظر شما