وزیردادگستری:

نقدهای غیرمنصفانه در برخی رسانه ها حاکم است/ترویج فرهنگ شکرگزاری باید مورد توجه باشد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۵۳۵۸۲
نقدهای غیرمنصفانه در برخی رسانه ها حاکم است/ترویج فرهنگ شکرگزاری باید مورد توجه باشد
پورمحمدی گفت: امروزه کمبودها و ضعف ها بیشتر در چشم رسانه ها نمایان است این درحالی است که بیش از دهها اقدام برجسته و ارزشمند در کنار این ضعف ها چندان جلوه ای ندارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در نشست شورای قضایی استان بوشهر گفت: یکی از ایرادها و آسیب های جدی در شرایط کنونی جامعه این است که کمبودها، مشکلات و ضعف ها بیش از اقدامات و فعالیت های مثبت برجسته می شوند.

وی برخی انتقادهای غیرمنصفانه، مغرضانه و شایعه پردازی ها از سوی رسانه های جمعی به ویژه در طول بیش از یک سال فعالیت دولت یازدهم را یادآور شد و افزود: معضل اساسی و آفت جدی این است که امروزه مشکلات کمبودها و ضعف ها بیشتر در چشم رسانه ها نمایان است.

پورمحمدی اظهار کرد: این درحالی است که بیش از دهها اقدام برجسته و کارهای ارزشمند در کنار این ضعف ها چندان جلوه ای ندارند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم به دنبال توجیه گری و یا لاپوشانی بر واقعیت های موجود جامعه نیست بر لزوم ترویج فرهنگ شکرگزاری در جامعه نیز تاکید کرد.

وی به تحریم های ظالمانه و انواع تهدیدها از سوی غرب علیه جمهوری اسلامی در طول سالیان متمادی اشاره کرد و گفت: اگر چه تیغ این تحریم ها با همت و تدبیر دولت یازدهم اکنون کندتر شده اما بدون شک با برداشته شدن این فشارها، ایران حتی به بهشت سرمایه گذاری برای بسیاری از فعالان و سرمایه گذاران جهانی تبدیل خواهد شد.

پورمحمدی با اشاره به موضوع کاهش محسوس قیمت نفت در چند ماه اخیر گفت: این بیانگر آن است که تحریم ها حتی به اذعان خود تحریم کنندگان چندان اثرگذار نبوده و به این موضوع دامن زده اند.

وی داستان کاهش قیمت نفت را داستان خودزنی غرب و برخی حامیان اسکتبار دانست و گفت: آمارها نشان می دهد که کشور عربستان با کاهش درآمدی افزون بر 150میلیارد دلار در این زمینه مواجه شده است.

پورمحمدی بیان کرد: این در حالی است که فعالیت های سرمایه گذاری و بورس ایران تغییر محسوسی نسبت به قبل از کاهش قیمت نفت نداشته و کشور چندان حالت فوق العاده ای در این زمینه به خود نگرفته است.

پورمحمدی اظهار کرد: عزم دولت یازدهم این است که فشارهای ظالمانه تحریم ها در چارچوب حفظ منافع ملی جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

وزیر دادگستری با اشاره به موضوع امنیت حاکم بر کشور با وجود همه فشارها و تحریم های ظالمانه گفت: تحقق این مهم در سایه همدلی ، انسجام ، هماهنگی و تعامل مثبت بین قوا بوده است.

پورمحمدی با اشاره به برخی مشکلات و خواسته های سخت افزاری از سوی شورای قضایی استان بوشهر گفت: سیاست و رویکرد اصلی دولت این است که هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

وی الکترونیکی کردن و تکیه بر ساختارهای نرم افزاری برای ارایه خدمات مطلوب به مردم را در حوزه های مختلف یادآور شد و گفت: راهبرد اساسی در این زمینه جلوگیری از هزینه های اضافی و کاهش حجم نفوذ و دخالت دولت در حوزه اجرایی است.

وی با بیان عزم دولت و تعامل مثبت میان قوا به موضوع مبارزه با فساد اداری و اقتصادی در جامعه نیز اشاره کرد وگفت: اقدامات و کارهای ارزشمندی نیز از سوی دولت انجام شده است.

وزیر دادگستری در قالب کاروان تدبیر و امید وارد استان بوشهر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز