دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان:

اصولگرایی همت و تلاش در جهت اشاعه منویات رهبر فرزانه انقلاب است

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۲۸
اصولگرایی همت و تلاش در جهت اشاعه منویات رهبر فرزانه انقلاب است
عزت الله دهقان گفت:جریان اصولگرایی برای اشاعه منویات رهبری بایستی به وحدت و همدلی توجه داشته باشد.احزاب اصولگرا تلاش کنند تا فرد اصلح به مجلس نهم راه پیدا کند.

عزت الله دهقان دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب برنا در مورد ملاک های اصولگرایان به وحدت انتخابات مجلس نهم گفت: جریان اصولگرایی بایستی تلاش کند تا منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی درجامعه نشر و گسترش یابد.

وی با اشاره به  اعتقاد به اصل حاکمیت و ولایت فقیه در جامعه گفت: اعتقاد به حاکمیت ولی فقیه و قانون اساسی یعنی اعتقاد به اصل مردم سالاری و حکومت دینی است.  پس جریان اصولگرایی تابع یک مبناست و آن هم حفظ نظام و توجه به منویات رهبر.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان از مهم‌ترین مصادیق وحدت آفرین در انتخابات مجلس نهم را همراهی، همدلی و عدم تک روی در احزاب مختلف دانست و افزود:احزاب باید توجه داشته باشند فرستادن فرد اصلح به مجلس به نفع نظام و مردم است.

وی خاطرنشان کرد:با مرور گذشته می بینیم که خودخواهی ها و پافشاری بر افراد، یکی از مهم ترین علل شکست اصولگرایان در انتخابات دوره های قبل بوده است . به عنوان مثال در یک شهرستان تعداد زیادی از اصولگرایان کاندید می شدند که مهمترین  مساله عدم توفیق آنها بود. بنابراین بایستی احزاب به وحدت و تعامل فکر کنند، نه پیروزی. چرا که هر اصولگرایی که از هر حزب وارد مجلس شود، بالاخره طیف اصولگرایان به توفیق رسیده اند.

دهقان برای رسیدن به لیست واحد به سایر دوستانش در احزاب دیگر چنین توصیه کرد: وحدت، حرف اول و آخر  در رسیدن به لیست واحد و حداکثری اصولگرایان در مجلس نهم است.

به عقیده من اگر به ملاک های اصلی اصولگرایی توجه کنیم و خودخواهی گروهی و شخصی راکنار گذاشته و نظام وکشور را ببینیم، به یاری خدا مجلس نهم هم مثل مجلس هشتم اصولگرا ،در خط رهبری و حامی دولت خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز