در پی کوتاهی سازمان ملل در برخورد با کشتار مسلمانان صورت گرفت

دعوت جبهه پیروان امام و رهبری از احزاب برای امضای نامه به بان کی مون

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۸۴
دعوت جبهه پیروان امام و رهبری از احزاب برای امضای نامه به بان کی مون
سید کمال الدین سجادی گفت: منتظر اقدام سریع سازمان ملل در برخورد با کشتار مسلمانان شمال آفریقا و خاورمیانه هستیم.

سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره)  و رهبری در گفت و با خبرنگار حوزه احراب برنا  ضمن دعوت از احزاب برای همبستگی با مردم  مسلمان شمال آفریقا و خاورمیانه گفت:در پی کوتاهی سازمان ملل در برخورد با کشتار مسلمانان  شمال آفریقا و خاورمیانه به ویژه بحرین ، یمن ، لیبی و ...،  شورای مرکزی جبهه پیروان خط رهبری تصمیم گرفته نامه ای را برای آقای بانکی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد و دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی ارسال کند.

وی ادامه داد: در این نامه فجایع، جنایات و سرکوب حاکمان این کشورها علیه مردم مسلمان محکوم شده است. ضمن اینکه، ذیل نامه خواستار اقدام سریع سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس اسلامی برای توقف سرکوب و تجاوز بر حقوق این ملت ها، همچنین احقاق حقوق مسلمانان بی دفاع هستیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری  در ادامه خاطر نشان کرد: شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری که شامل 14 حزب و تشکل سیاسی است از احزاب سیاسی دعوت می کند تا با امضای این نامه  در این همبستگی همراه ما باشند.

سجادی جهت  سهولت برقرای ارتباط سایر احزاب با جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و شرکت در این فراخوان گفت:  احزاب و تشکل های سیاسی می توانند از طریق تلفن های  88811559- 021، 88829199 021  با دبیرخانه جبهه پیروان خط امام (ره ) و رهبری تماس گرفته و مشارکت خود را اعلام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز