اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت روز پرستار

زنان امروز حقایق در غبار فتنه‌ مانده را برای نسل جدید تبیین كنند

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۴:۱۴:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۰۳
زنان امروز حقایق در غبار فتنه‌ مانده را برای نسل جدید تبیین كنند
سازمان بسیج مستضعفین در اطلاعیه‌ای تأكید كرد: جامعه خدمت‌گذار پرستاری با همت و جهاد علمی و همچنین روحیه بسیجی با ارائه نوآوری‌ها توفیقات بزرگی برای كشور به ارمغان آورند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک ولادت باسعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) و روز پرستار به ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه پرستان سخت‌كوش بر ضرورت تبیین نقش پیام‌رسان كربلا در جامعه امروز تأكید كرد.

در این اطلاعیه آمده است: حضرت زینب كبری (س) این اسوه ایمان و تقوی و این تندیس صبر و وقار، نه تنها شجاعت، حریت، عفاف و حیا را به بشریت آموخت بلكه از مكتبش باید درس ولایت‌مداری و حق‌مداری را فرا گرفت.

این اطلاعیه با اشاره به اینكه بزرگداشت و تكریم حضرت زینب(س) و روز پرستار به خاطر اسوه جمالات و كرامات عالیه انسانی سومین نوه عزیز پیامبر است، می‌افزاید: درس از مكتب فرزند پاره تن پیامبر عظیم‌الشأن اسلام تنها به صبر و استقامت و پرستاری خلاصه نمی‌شود كه اگر این بانوی شجاع نبود كربلا در كربلا می‌ماند.

این اطلاعیه تاكید می‌كند: زنان امروز در جامعه با تمسک به سیره حضرت زینب(س) با بصیرت‌بخشی به جامعه و خانواده‌ها حقایق در غبار فتنه‌ مانده عصر امروز را برای نسل جدید تبیین كند تا حقیقت دشمنان نظام اسلامی و دلبستگان داخلی آنها بر همگان مشخص شود و همچون پیام‌رسان نهضت عظیم عاشورا ختم زبون را رسوا كند.

سازمان بسیج مستضعفین در پایان این اطلاعیه اظهار امیدواری كرده جامعه خدمت‌گذار پرستاری با همت و جهاد علمی و همچنین روحیه بسیجی با ارائه نوآوری‌ها توفیقات بزرگی برای كشور به ارمغان آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز