وزیر دفاع تشریح کرد

نقش شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت میان سپاه و ارتش

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۵:۲۶:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۷۷
نقش شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت میان سپاه و ارتش
سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی گفت: شهید صیاد شیرازی نمونه كامل یك نظامی مومن، انقلابی و آزاده بود كه همه عمر خویش را وقف دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از اداره كل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران این وزارتخانه در سخنانی با گرامیداشت 21 فروردین سالروز شهادت شهید والامقام سپهبد صیاد شیرازی از وی بعنوان مظهر صلابت نظام و نیروهای مسلح یاد كرد و این ضایعه جبران ناپذیر را به فرماندة معظم كل قوا، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و خانواده معظم ایشان تسلیت گفت.

وحیدی افزود: شهید صیاد شیرازی با خدمات خداپسندانه خود قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتاً مصداق عینی مجاهد فی سبیل‌الله بود كه به فوز عظیم دست یافت و پاداش یك عمر تلاش و مجاهدت را از دست محبوب و معشوق خود حضرت باری‌تعالی گرفت.

وزیر دفاع، نظم، دانش بالای نظامی، ولایت‌مداری و مردم داری، روحیه بسیجی، خستگی ناپذیری، شجاعت، اخلاص، انس با قرآن، تهجد و شب زنده‌داری، حسن خلق، ساده زیستی را از ویژگی‌های برجسته شهید صیاد شیرازی دانست و تصریح كرد: شهید صیاد شیرازی نمونه كامل یك نظامی مومن، انقلابی و آزاده بود كه همه عمر خویش را وقف دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز كرد و لحظه‌ای در ایفای این رسالت خطیر آرام و قرار نداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: رفتار، منش و سیره، شهید صیاد شیرازی باید نصب العین همه كاركنان نیروهای مسلح باشد و در قالب فیلم، كتاب و متون درسی به نسل جدید نیروهای مسلح و آحاد مردم منتقل شود.

وحیدی با اشاره به رشادت و جانفشانی شهید صیاد شیرازی در طول هشت سال دفاع مقدس تصریح كرد: شهید صیاد شیرازی با روحیه بسیجی خود نقش موثری در ایجاد وحدت میان سپاه و ارتش داشت و بعنوان یكی از طراحان اصلی عملیات مشترك سپاه و ارتش، صحنه نبرد را به نفع ایران اسلامی تغییر داد.

وزیر دفاع 21 فروردین را نماد دیگری از جنایات منافقین مزدور برشمرد كه یكی از بهترین فرزندان ملت ایران و مدافعان میهن اسلامی را ناجوانمردانه ترور و پرونده سیاه و ننگین خود را قطورتر كردند.

وحیدی با بیان اینكه شهید صیادشیرازی همواره در دعای قنوت نماز‌های یومیه، دعای قرآنی "رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق وجعل لی من لدنك سلطاناً نصیراً " را قرائت می‌كرد، گفت: خداوند دعای این سرباز فداكار و امیر سرافراز را استجابت كرد و او نیز با خون خود یكبار دیگر برای نظام و نیروهای مسلح افتخار و پیروزی و برای دشمنان سیه‌روزی و شكست را پدید آورد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز