عضو شورای مرکزی جمعیت اسلامی فرهنگیان:

بررسی مفاسد اقتصادی از نکات ارزنده اجرای جهاد اقتصادی است

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۴:۰۰
کد خبر: ۳۵۵۴۱
بررسی مفاسد اقتصادی از نکات ارزنده اجرای جهاد اقتصادی است
حسن آیت گفت: بررسی پرونده های مفاسد اقتصادی از نکات ارزنده اجرایی شدن جهاد اقتصادی است،و ضعییت این پرونده ها باید بدون ملاحظه به موقعیت افراد بررسی شود.

حسن آیت، عضو شورای مرکزی جمعیت اسلامی فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب برنا در مورد اعلام فرمان جهاد اقتصادی از طرف رهبر فرزانه انقلاب گفت: ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت جهادی است و در تمام عرصه‌ها اعم از فرهنگی، دینی، نظامی، جهادی عمل کرده‌ایم. پس در این شرایط بایستی به توانمندی های مردم اعتماد کنیم. چرا که حضور مردم در صحنه های مختلف سرنوشت جامعه را رقم می زند.

وی ادامه داد: به نظرم توسعه و ترویج فرهنگ کار و بستر سازی برای استفاده از توان اقشار مختلف در کشور، که تاکید رهبر حکیم انقلاب هم بر این نکات بسیار است رمز اساسی موفقیت در عرصه جهاد اقتصادی است.

آیت با اشاره به اینکه ترسیم جهاد اقتصادی با همت و کار مضاعف اتفاق می افتد گفت:با توجه به سیاست های دولت آقای احمدی‌نژاد و اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها به عرصه جهاد اقتصادی ورود کرده ایم  و در مرحله بعد باید به تولیدات داخلی توجه ویژه داشته باشیم.

این عضو شورای مرکزی جمعیت اسلامی فرهنگیان ،بررسی پرونده های مفاسد اقتصادی را هم از نکات ارزنده اجرایی شدن جهاد اقتصادی دانست و افزود: وضعییت این پرونده ها باید بدون ملاحظه به موقعیت افراد بررسی شود.برخورد با مفاسد اقتصادی خود  سلامت نظام را در پیش دارد و باید هر چه زودتر قوه قضاییه با این پرونده ها برخورد کند.

آیت در پاسخ به این سوال که با توجه به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر رسانه ای نکردن اختلافات از سوی چهره های سیاسی نظام، باز هم شاهد مکاتبات برخی افراد از جمله علی مطهری به رییس جمهور هستیم و آیا این نوع بی اعتنایی به منویات رهبری نیست؟ به خبرنگار برنا گفت: از آنجایی که خواص باید در توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب ، اهتمام ویژه ای داشته باشند، اما متاسفانه هر از گاهی شاهد برخی حاشیه سازی ها درمیان این افراد هستیم. این در حالی است که مردم از چهره های شاخص نظام انتظار ویژه ای درعمل به منویات رهبری دارند.

وی خاطر نشان کرد: این نامه نگاری ها و طرح گلایه ها به جز  تشکیک در افکار عمومی راه به جایی نخواهد برد و اگر مسوولین دلسوز نظام هستند بایستی اختلافات را به دور از جنجال های رسانه ای برطرف کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز