کشته شدن۱۸شبه نظامی در حمله نیروهای پاکستان

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۸:۲۷:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۷۰
کشته شدن۱۸شبه نظامی در حمله نیروهای پاکستان
نیروهای امنیتی پاکستان اعلام کردند که در اثر حمله نظامی به مخفی گاههای طالبان در روستاهای صعب العبور در مرزهای افغانستان، 43 شبه نظامی کشته و زخمی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از رویترز، مسئولان دولتی پاکستان اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور با حمله به پایگاههای طالبان در منطقه قبیله ای "مهمند" درنزدیکی مرزهای افغانستان، دست کم 18نفر شبه نظامیان را به قتل رسانیدند.

ارتش پاکستان اخیرا حمله به روستاهای اطراف منطقه "کونار" واقع در شرق افغانستان را به منظور تحت تعقیب قرار دادن شبه نظامیان به القاعده و طالبان گسترش داده است.

در همین حال، یکی از این مسئولان دولتی گفت:" این عملیات همچنان ادامه دارد و در پی آن 18 نفر کشته شده و 25 نفر دیگر نیز زخمی شدند".

گفتنی است ک به دنبال حملات نیروهای امنیتی افغانستان به پایگاههای القاعده و طالبان در مرزهای افغانستان، هزاران نفر در اثر حملات انتحاری از سوی شبه نظامیان جان خود را از دست دادند.

خاطر نشان می شود، آمریکا که قصد دارد نیروهای خود را ازافغانستان در جولای سال جاری خارج کند از دولت پاکستان خواستار مبارزه با نیروهای طالبانی که در پناهگاههای مناطق قبیله ای صعب العبور مخفی می شوند، شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز