رییس‌جمهور در جمع منتخبین و فرهیختگان سمنان:

اعتماد مردم به مسوولان راز موفقیت هدفمندی یارانه‌ها است

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۴:۰۰
کد خبر: ۴۰۴۸
اعتماد مردم به مسوولان راز موفقیت هدفمندی یارانه‌ها است
رییس‌جمهور گفت: ملت ایران در اجرای طرح هدفمندی یارانه‎ها قدرت عجیبی از خود نشان داد و اعلام کرد می‌تواند برنامه‌های بزرگی که اجرای آن به فکر برنامه‌ریزان نمی‌آید را با همدلی خود انجام دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به استان سمنان، محمود احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از منتخبین و فرهیختگان این استان گفت: همه وجود ما وقف خدمت است و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم. چرا که بالاترین افتخار را خدمت به نوع انسان و به ویژه مردم ایران می دانیم.

رییس جمهور با اشاره به لزوم سازندگی کشور و استان سمنان تصریح کرد: بالاترین مأموریت ما امروز ساختن ایران است. چرا که سازندگی ایران خدمت به همه جوامع و بشریت است.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت یک کشور در دنیا نشانه حقانیت آن کشور است، خاطرنشان کرد: در سفرهای خارجی تقریبا از همه مسوولان کشورهای خارجی شنیده‌ام که آنها به طور مستمر تحولات و صحنه‌های ایران را دنبال می‌کنند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: پیشرفت امروز ایران معنای گسترده فرهنگی در دنیا دارد.

وی با بیان اینکه استان سمنان را باید با همدلی در قلب ایران بسازیم، افزود: خوشبختانه امروز در این استان همدلی خوبی شکل گرفته است.

رییس جمهور تصریح کرد: هر کس در هر کجا کار می‎کند، باید این حس را داشته باشد که برای آرمان‎ها، فرهنگ و ائتلای ایران و نجات بشریت کار می‌کند.

وی با اشاره به لزوم کار و تلاش در سازندگی کشور گفت: ملتی ممکن است همه امکانات را داشته باشد و همدل نیز باشد؛ اما کار و تلاش نکند. مسلما این کشور به جایی نخواهد رسید.

احمدی نژاد خودباوری را لازمه ساختن کشور دانست و تصریح کرد: کسی که خودباوریش را از دست می‎دهد به سرعت تحت سیطره شیاطین قرار می‌گیرد. بسیاری از مواقع کسانی کار و تلاش می‌کنند، اما خودشان و اینکه ما می‎توانیم را باور ندارند.

وی افزود: ما پیشرفت خود را مستلزم تحقیر و توقف دیگران نمی‌دانیم، اما خلاف این موضوع را هم نمی پذیریم و باید خود را باور کنیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ساختن ایران و رسیدن به پیشرفت نیازمند الگو است، به الگوی اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: باید با اتکا به دانش، استعداد و فکر ایرانی کشور را بسازیم.

وی افزود: امروز در دنیا کسی به فکر دیگر جوامع نیست و فناوری‌های کارساز را در دنیا، امروز قطره قطره و با قیمت‌های بالا می‌دهند.

رییس جمهور با بیان اینکه کشور را باید بر اساس عدالت بسازیم، گفت: عدالت پایه کار است و اگر نباشد، کمالی اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: برخی تصور می‌کنند عدالت نقطه اوج عالم است؛ اما به نظر بنده عدالت سکوی پرش عالم است. باید عدالت بیاید تا جامعه آماده رشد، تعالی و شکوفایی شود.

احمدی نژاد یادآور شد: هر حرکتی به سمت عدالت مقدمه‌ای برای متعالی کردن انسان‌ها است.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها و اصل حرکت در مسیر عدالت گفت: در این مدت اجرای طرح، می‌بینیم که صمیمیت‌ها، مهربانی‌ها و دلسوزی‌ها در کشور بیشتر شده و این موضوع برای من یقین است که معنویت در کشور ارتقا یافته است.

رییس‌جمهور فعالیت‌های مدیران، اعتماد مردم به مسوولان و مسوولان به مردم و نیز اجرای عدالت را از دلایل موفقیت طرح هدفمندی یارانه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: محال است یک ملت اینطور به سرعت درباره موضوعی که ابعاد پیچیده‌ای در بر دارد، منسجم شوند. این انسجام تنها به خاطر برقراری عدالت در جامعه اتفاق افتاد.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه استان سمنان می تواند یک الگوی سازنده ایرانی اسلامی را به ملت ایران هدیه کند، تصریح کرد: باید ریل جدید توسعه و پیشرفت را در کشور تعریف کنیم.

وی گفت: ملت ایران در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها قدرت عجیبی از خود نشان داد و مردم نشان دادند که می توانند برنامه‌های بزرگی که اجرای آن به فکر برنامه ریزان نمی آید را با همدلی خود انجام دهند.

بر اساس این گزارش پیش از سخنان رییس جمهور جمعی از منتخبین و فرهیختگان استان سمنان از جمله داوود میرباقری و آیت الله شاه‌چراغی امام جمعه سمنان، ضمن ایراد سخنرانی مطالبی را درباره موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، اقتصادی، کشاورزی و مسایل مختلف استان عنوان کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز