دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان:

اصولگرایان با محوریت روحانیت بر مشترکات سرمایه‌گذاری کنند

۱۳۹۰/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۱۸۵
اصولگرایان با محوریت روحانیت بر مشترکات سرمایه‌گذاری کنند
کمال‌الدین سجادی گفت: اصولگرایان باید با محوریت روحانیت روی مشترکات اصولگرایی سرمایه گذاری کنند تا از ورود فتنه گران به خانه ملت جلوگیری شود.

کمال‌الدین سجادی، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا،در ارزیابی خود از چگونگی ورود جریانات سیاسی به فضای انتخابات و جلوگیری از ورود فتنه گران به خانه ملت، گفت: مهم‌ترین راهبرد اصولگرایان وحدت حداکثری است. اصولگرایان برای رسیدن به وحدت حداکثری باید اختلاف سلایق و منافع فردی و گروهی را در انتخابات مجلس نهم فراموش کنند و به مشترکات اصولگرایی بپردازند.

وی تبعیت اصولگرایان از دین مبین اسلام، قانون اساسی، ولایت فقیه، افکار، نظرات و وصیت نامه امام(ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را الزامی دانست و تصریح کرد: اصولگرایان نباید روی اختلافات توقف کنند بلکه باید به مشترکات اتکا کنند تا به وحدت حداکثری و لیست مقبول  دست پیدا کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان یادآور شد: فتنه گران به ویژه فتنه گران 88 و اصلاح طلبان روی اختلافات اصولگرایان سرمایه گذاری می کنند و در حال حاضر وقتی مشاهده می کنند گفت و گو و بحث در میان اصولگرایان وجود دارد در حال حرکت هستند.

وی تصریح کرد: اصولگرایان باید با محوریت روحانیت روی مشترکات اصولگرایی سرمایه گذاری کنند و به وحدت انتخابات مجلس هشتم و بلکه بالاتر برسند و در این صورت از ورود فتنه گران به خانه ملت جلوگیری می شود.

سجادی تاکید کرد: فتنه گران هنوز در بن بست قرار دارند و می خواهند با اختلاف افکنی بیشتر بین اصولگرایان به اهداف خود برسند، لذا تنها راه و مهمترین راهبرد وحدت اصولگرایان است.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز