با صدور بیانیه؛

بسیج مستضعفین ضرب و شتم روحانی امر به معروف را محکوم کرد

۱۳۹۰/۰۳/۱۹ - ۱۴:۲۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۸۸
بسیج مستضعفین ضرب و شتم روحانی امر به معروف را محکوم کرد
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ضمن محکومیت ضرب و شتم روحانی امر به معروف، از نهادهای مسوول درخواست کرد که در انجام وظایف قانونی خود تعجیل کنند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ضمن محکومیت ضرب و شتم حجت الاسلام فروزش روحانی امر به معروف، از نهادهای مسوول درخواست کرد که در انجام وظایف قانونی خود تعجیل کنند.

در این اطلاعیه آمده است: حیات راستین هر ملتی همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه به ارزش‌ها و آرمان‌های خویش است. ملت مسلمان ایران اسلامی نیز كه در حال حاضر در عرصه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جهان با صلابت و قدرت می‌درخشد، حیات خود را مرهون آموزه‌های دین مبین اسلام می‌داند. این اسلام بود كه به این ملت آبرو داد و او را در جهان سربلند كرد. همین اسلام عزیز برای صیانت از ارزش‌های والای انسانی و كرامت انسان‌ها دستوراتی دارد كه لازم‌الاجرا است. رعایت حجاب و عفاف در جامعه از بدیهیات اسلام است و از اموری است كه سلامت و سعادت هر جامعه‌ای را تضمین می‌كند.

در ادامه این بیانیه آمده: اینك كه جمهوری اسلامی ایران الگویی تمام عیار برای ملت‌های مسلمان جهان قرار گرفته و باعث بیداری اسلامی در جهان شده است استكبار جهانی در صدد ضربه زدن به ریشه‌های مذهبی و اسلامی و اعتقادی این ملت غیور و قهرمان است.

تحریك جوانان به سركشی و عصیان و عدول از ارزش‌های اسلامی امری است كه استكبار و ایادی آنان در دستور كار خود قرار داده‌اند و برخورد با این توطئه‌ دشمنان وظیفه الهی و قانونی و شرعی است كه بر عهده همه آحاد جامعه اسلامی ما است.

در اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین تاکید شده است: اقدام اخیر چند نفر از اراذل و اوباش كه با قانون شكنی و سوءاستفاده‌ از فضای امن جامعه، با ایجاد رعب و وحشت برگرفته از جاهلیت و سبك سری به سمت یكی از آمرین به معروف و ناهیان از منكر جامعه اسلامی ما یعنی حجت‌الاسلام فروزش یورش برده و با ضرب و شتم وی كه در حال دفاع از نوامیس این ملت بود به یكی از چشمان وی آسیب وارد كردند، از جمله اموری است كه پسندیده این ملت نبوده و بسیجیان صریحا اعلام می‌كنند كه هرگز تحمل چنین جنایاتی را نخواهد داشت.

این بیانیه تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفین ضمن محكوم كردن این عمل، خواستار برخورد شدید و قانونی دستگاه‌های ذی ربط علی‌الخصوص قوه قضائیه و نیروی انتظامی با عوامل این واقعه بوده و مصرانه از همه مسوولان دولت و قوای انتظامی و قضایی می‌خواهد كه برخورد با مظاهر بدحجابی یا به تعبیر بی‌حجابی كه خود منشا بسیاری از تحریكات و شرارت افراد شرور است را آغاز كرده و مطمئن باشند كه اقدامات قانونی و شرعی آنان مورد حمایت همه آحاد جامعه اسلامی است.

در پایان این بیانیه سازمان بسیج مستضعفین از همه اقشار و گروه‌ها و امت حزب‌الله می‌خواهد كه از مجاری قانونی صدای اعتراض خود را بلند كنند تا هم مسوولان ذی ربط در انجام وظایف قانونی خود تعجیل كرده و هم ساختار شكنان و بدحجابان و اراذل و اوباش بدانند كه جامعه دیگر تحمل قانون شكنی و هنجارشكنی را ندارد و باید این حرمت شكنی‌ها از جامعه ما پاك شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز