عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

سجادی فردی مناسب برای اداره وزارت ورزش و جوانان است

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۱۷:۳۷:۴۵
کد خبر: ۵۷۳۲۶
سجادی فردی مناسب برای اداره وزارت ورزش و جوانان است
غفوری فر با بیان اینکه سجادی فردی با اخلاق، متدین، متواضع و انقلابی است، گفت: سجادی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان است.
حسن غفوری فرد عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا در ارزیابی خود از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: حمید سجادی قهرمان ملی در سطح آسیا و دارای تجربه قهرمانی در بالاترین سطح در یک رشته روز دنیا یعنی دو و میدانی است.

وی افزود: سجادی فردی با اخلاق، متدین، متواضع، انقلابی و دارای تحصیلات دانشگاهی مربوط به وزارتخانه و سابقه کار اجرایی است. لذا سجادی فردی مناسب برای اداره وزارت ورزش و جوانان است.

غفوری فر در ادامه اظهار داشت: اهمیت ورزش امروز به عنوان پدیده ای که بعد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در آن جا دارد باید مدنظر وزیر ورزش و جوانان باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطر با سرمایه گذاری زیاد توانست با وجود انگلیس و امریکا میزبانی جام جهانی را به دست آورد بنابرین این مساله نشان می دهد دنیا متوجه ارزش امروز ورزش در بعد سیاسی، تربیتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است. لذا ایران نیز باید به این مساله توجه کند.

غفوری فر تاکید کرد: کسی که در راس وزارتخانه ورزش و جوانان قرار می گیرد باید به مشکلات اشتغال و مسکن جوانان توجه ویژه ای داشته باشد و مسایل ورزش همگانی، قهرمانی و ورزش های بومی را نیز مد نظر قرار دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز