پیشنهاد برگزاری انتخابات؛ فریبکاری قذافی برای خرید زمان

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۱:۴۰:۲۳
کد خبر: ۵۷۶۳۲
پیشنهاد برگزاری انتخابات؛ فریبکاری قذافی برای خرید زمان
یک سیاستمدار لیبیایی پیشنهاد ˝سیف الاسلام قذافی ˝برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در لیبی تحت نظارت بین المللی را نوعی فریبکاری او برای خرید زمان دانست.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از پایگاه خبری العالم، ابراهیم سالم در سخنان خود با بیان این که این اقدام با هدف یافتن راهی برای برون رفت از تنگنای کنونی و پایان بمباران محل اقامت قذافی انجام شده است، ضمن رد این درخواست گفت: هرگونه ابتکاری برای نجات لیبی باید متضمن سرنگونی رژیم دیکتاتوری قذافی باشد.

وی تصریح کرد: سیف الاسلام با این پیشنهاد تلاش کرد تا نشان دهد برگه هایی به عنوان راه حل دارد اما باید بداند مردم لیبی فراموش نکرده اند که معمر قذافی به هیچ راهکار دموکراتیکی تن نداده و نمی دهد، زیرا از مخالفان اصلی فعالیت احزاب و دموکراسی است.

این سیاستمدار لیبیایی درباره ابتکار روسیه برای حل بحران لیبی گفت:اگر چه مردم لیبی از جنگ و بمباران نیروهای ناتو رنج می برند اما هر راهکاری باید سرنگونی معمر قذافی و پایان سلطه پسرانش در لیبی را تضمین کند.

سالم اظهار داشت: دخالت غربی ها به ضررمردم لیبی است زیرا این غیرنظامیان هستند که با ریخته شدن خون فرزندانشان توسط نیروهای قذافی و ناتو بهای سنگین این دخالت را می پردازند.
نظر شما