افزایش آمار خودکشی در ارتش آمریکا

۱۳۹۰/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۱:۰۰
کد خبر: ۵۷۶۴۶
افزایش آمار خودکشی در ارتش آمریکا
نرخ خودکشی سالانه در میان سربازان مشغول به خدمت در مناطق جنگی و غیرجنگی ارتش آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از سی ‌ان ‌ان، ماه مه 2011 بدترین ماه در زمینه خودکشی و تلاش برای خودکشی بود؛ به طوری که ارتش آمریکا از 21 پرونده "خودکشی بالقوه" در میان سربازان در منطقه جنگی خبر داده است.

پنتاگون با اعلام این آمار اعلام کرده است که همچنان برای حل این مساله تلاش می‌کند. ارتش آمریکا همچنین گفته است که یافتن دلیل برای این خودکشی‌ها مشکل است.

این در حالی است که ارتش آمریکا در ماه آوریل شاهد 16 مورد خودکشی بالقوه بود که دوبرابر آمار منتشر شده برای ماه مارس است. یک دلیل می‌تواند این حقیقت باشد که ارتش مجددا از سربازانی استفاده می‌کند که به تشخیص پزشكان دچار اختلال فشار عصبی ناشی از ضربه‌ی روحی هستند.
در همین حال سال گذشته یکی از نهادهای وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که 20 درصد نیروهای مستقر در مناطق جنگی داروهای اعصاب و روان از جمله داروهای ضدافسردگی، ضدبیماری‌های روانی و آرام‎بخش‌های خواب‌آور مصرف می‌کردند.

ارتش آمریکا به خاطر افزایش استرس مبارزه در افغانستان و عراق به عنوان دلیلی برای نرخ بالای خودکشی در میان سربازان مورد سرزنش قرار گرفته است.

به علاوه، آمار خودکشی در میان سربازان مشغول به خدمت در پایگاه‌های خانگی نیز افزایش یافته است.

آمار منتشر شده در اوایل سال جاری توسط ژنرال پیتر چیارلی ، جانشین رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا نشان داد که شمار خودکشی در میان سربازانی که هرگز به مناطق جنگی اعزام نشده‌اند نیز به طرز فزاینده‌ای رو به افزایش است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز