سفیر جدید فرانسه و امارات رونوشت استوارنامه خود را تسلیم صالحی كردند

۱۳۹۰/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۶:۵۸
کد خبر: ۵۸۷۸۸
سفیر جدید فرانسه و امارات رونوشت استوارنامه خود را تسلیم صالحی كردند
سفیر جدید فرانسه و امارات متحده عربی در تهران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران كردند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، برونو فوشه، سفیر جدید فرانسه در جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در دیدار با علی‌اكبر صالحی وزیر امور خارجه كشورمان رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وی كرد.

صالحی، ضمن تبریك به سفیر جدید فرانسه اظهار داشت: امیدوارم در زمان ماموریت جنابعالی روابط دو كشور گسترده شود.

وی افزود: دو ملت بزرگ ایران و فرانسه دارای گذشته افتخارآمیز و از روابط دیرینه و دیرپایی برخوردار هستند.

برونو فوشه سفیر جدید فرانسه ضمن سپاسگذاری و ابلاغ سلام وزیر خارجه فرانسه گفت: بین دو كشور روابط دیرینه و تاریخی وجود دارد و امیدواریم ایران جایگاه در خور خود را در منطقه كسب كند.

سفیر امارات استوارنامه خود را تقدیم صالحی کرد

سفیر جدید امارات متحده عربی نیز رونوشت استوارنامه خود را تسلیم وزیر امور خارجه كشورمان كرد و گفت كه كشورش به اظهارات دشمنانه بعضی طرف‌های خارجی توجه نخواهد كرد.

سیفی ‌محمد بن‌ عبید الزعابی، سفیر جدید امارات عربی متحده روز سه‌شنبه رونوشت استوارنامه خود را به علی‌اكبر صالحی وزیر خارجه كشورمان تسلیم كرد.

صالحی در این دیدار با خوش‌آمد‌گویی به سفیر جدید امارات عربی برای وی آرزوی موفقیت كرد و ابراز امیدواری كرد تا در دوره ماموریت وی روابط دو كشور بیش از پیش توسعه یابد.

وزیر خارجه كشورمان با اشاره به روابط خوب كشورمان با امارات عربی متحده افزود: ایران روابط با همسایگان را در اولویت سیاست خارجی خود قرار داده است و بر همین اساس می‌بایست تلاش كنیم تا زمینه‌های توسعه روابط را فراهم سازیم.

سفیر امارات عربی متحده نیز ضمن ابلاغ سلام گرم شیخ ‌عبدالله بن زاید وزیر خارجه امارات عربی متحده به وزیر خارجه كشورمان ابراز امیدواری كرد تا در دوره ماموریت خود بتواند به مسئولیت بزرگ خود برای پیشرفت روابط بین دو كشور عمل كند.

الزعابی با اشاره به نقش منطقه‌ای كشورمان افزود: توسعه روابط امارات با جمهوری اسلامی ایران در اولویت سیاست خارجی آن كشور قرار دارد و توجهی به اظهارات دشمنانه بعضی طرف‌های خارجی نخواهد كرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز