معاون ستاد كل نیروهای مسلح:

هجمه‌های دشمن علیه سپاه شبیه طنز است

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۹:۵۱:۳۴
کد خبر: ۶۱۰۸۴
هجمه‌های دشمن علیه سپاه شبیه طنز است
سردار حجازی هجمه‌های دشمن علیه سپاه را چیزی شبیه طنز دانست و اینگونه فضاسازی‌های غرب علیه سپاه را ناشی از عصبانیت دشمن و ناتوانی آن‌ها در ضربه‌زدن به نظام ارزیابی كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، سردار محمد حجازی معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد كل نیروهای مسلح در گفتگو با روابط عمومی سپاه به مناسبت سوم شعبان و روز پاسدار، ضمن تبریك اعیاد شعبانیه گفت: عزت، سربلندی و اقتدار امروز سپاه و نیروهای مسلح از بركت ولایت و رهبری است.

وی افزود: سپاه پاسداران بعنوان بازوی توانمند ولایت و رهبری در سایه پیروی و توجه به تدابیر و فرامین ایشان در زمان حضرت امام (ره) و اكنون نیز تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همت و تلاش توانسته به توفیقات زیادی دست یابد.

حجازی تصریح كرد: انتظارات، بلندنظری‌ها و خط مشی‌ای كه مقام معظم رهبری برای نیروهای مسلح ترسیم كردند، فرماندهان نظامی، محققان و تلاش‌گران را ترغیب به جدیت، تلاش و نوآوری كرد كه ثمره آن در ابعاد مختلف از جمله آمادگی رزمی – دفاعی و تحقیقاتی، دستاورهایی است كه موجب دلسردی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شده است.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به حضور مقتدرانه سپاه در مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی اظهار كرد: حوادث كردستان، گنبد و خوزستان در سال‌های اول انقلاب، جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس، همچنین تحركات و توطئه دشمنان پس از جنگ در مناطق مرزی با حضور به موقع، با اقتدار و دلسوزانه سپاه در كنار سایر نیروهای مسلح كنترل و خنثی شد.

معاون ستاد كل نیروهای مسلح خاطرنشان كرد: تاثیر حضور به موقع، آمادگی و اقدامات هوشمندانه پاسداران، موجب عصبانیت و ناكامی دشمن شده و آن‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مانع به ثمرنشستن اغراض و اهداف پلید خود می‌دانند.

وی با بیان این‌كه دشمنی كشورهای سلطه‌گر استكباری با جمهوری اسلامی ایران بیش از كشورهای همسایه بوده و هست، گفت: آمادگی و ارتقای رزمی سپاه و سایر نیروهای مسلح از جمله عواملی است كه موجب مصونیت كشورمان در برابر هجوم بیگانگان شده و چه بسا اگر این آمادگی و اعلام حضور در عرصه نبود، كشور عزیزمان نیز مانند همسایه‌های شرقی و غربی مورد هجوم و چپاول دشمنان فرامنطقه‌ای قرار می‌گرفت.

حجازی هجمه‌های دشمنان علیه سپاه را چیزی شبیه طنز دانست و افزود: تحریم اقتصادی سپاه، بلوكه كردن دارایی‌های فرماندهان در بانك‌های خارجی و یا ممنوعیت سفر آن‌ها به اروپا، عصبانیت دشمن از سپاه و ناتوانی آن‌ها در ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد و این ناكامی موجب توسل آن‌ها به چنین ابزارهای بی اثری می‌شود.

وی تصریح كرد: این تحریم‌ها هر چند در ابعاد ماموریتی و آمادگی دفاعی مانعی در راه ارتقای توانمندی نیروهای مسلح نیست، اما موجب شده محققان و دانشمندان در مراكز تحقیقاتی سپاه با تلاش و همت مضاعف، علی‌رغم تمام این تحریم‌ها و كینه توزی‌ها بتوانند بسیاری از نیازهای خود را با تحقیق و پژوهش تامین كنند.

معاون ستاد كل نیروهای مسلح در پایان سپاه را نهادی برخاسته از مردم دانست و گفت: این نهاد مردمی هر جا كه مانعی در راه انقلاب قرار گرفته، كمر همت را جهت حل مشكل بسته و موجبات گذر از این موانع را با كمك مردم و سایر دلسوزان نظام فراهم كرده است.
نظر شما