جلیلی در دیدار هیئت اوكراینی

كشورهای مستقل مناسبات خود را بر اساس مصالح جهانی تنظیم كنند

۱۳۹۰/۰۴/۲۱ - ۱۷:۰۹:۵۴
کد خبر: ۶۲۷۳۵
كشورهای مستقل مناسبات خود را بر اساس مصالح جهانی تنظیم كنند
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت كه كشورهای مستقل می‌بایست مناسبات خود را براساس منافع مشترك و مصالح واقعی جامعه جهانی تنظیم كنند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی كشورمان در دیدار هیئت اوكراینی با اشاره به ظرفیت‌های دو كشور، بر اهمیت گسترش روابط تهران و كی‌یف تأكید كرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی در دیدار هیئت اوكراینی، با اشاره به تحولات اخیر منطقه و جهان اظهار داشت: امروز دوران ژاندارمی و یكه‌تازی آمریكا به پایان رسیده و كشورهای مستقل می‌بایست مناسبات خود را براساس منافع مشترك و مصالح واقعی جامعه جهانی تنظیم كنند.

وی از تبادل تجارب و گسترش مناسبات در زمینه‌های مختلف سیاسی- امنیتی، اقتصادی، علمی و فرهنگی با اوكراین استقبال كرد.

در این دیدار «نیكلای ولادیمیرویچ تمنگو» نائب رئیس شورای عالی اوكراین كه به همراه رئیس كمیسیون امور امنیت جهانی و همكاری‌های بین‌المللی و معاون كمیسیون امور خارجی مجلس اوكراین، در این دیدار حاضر شد، با اشاره به سیاست كلان كشورش در مقطع جدید برای تقویت مناسبات با كشورهای مستقل جهان همچون ایران، از آشنایی بیشتر با قابلیت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی و روند رو به گسترش روابط كی‌یف و تهران ابراز خرسندی كرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز