مراسم روز جوان در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۳۱۵۸
مراسم روز جوان در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد
همزمان با ولادت حضرت علی اكبر(ع) روز جوان در مراسمی از جوانان شایسته سرباز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شد.

به گزارش برنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش، امیر حجتی معاون هماهنگ كننده این سازمان و جمعی از كاركنان وظیفه مراسم گرامیداشت روز جوان برگزار شد.

حجت الاسلام آل هاشم در این مراسم ضمن تبریك روز جوان اظهار داشت: دوره جوانی دوره مهمی از زندگی است كه انسان بیش از سایر دوره های عمر خویش می تواند برای كشور و جامعه اش مفید واقع شود.

وی با بیان اینكه سربلندی و موفقیت ایران در عرصه های علمی، صنعتی، ورزشی و هسته ای امروز مرهون تلاش و پشتكار جوانان كشور است ادامه داد: ولادت حضرت علی اكبر(ع) بهانه مناسبی است تا از جوانان كه تقریبا نیمی از جمعیت كشور را تشكیل می دهند قدردانی كنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاكید بر برنامه ریزی صحیح و هدایت جوانان در سایه اندیشه اسلام ناب محمدی(ص)، توطئه های دشمنان برای آسیب زدن به قشر جوان كشورمان را یادآور شد و گفت: وظیفه همگان است كه در جهت خنثی كردن توطئه ها و دور ساختن آفت ها از مسیر زندگی جوانان گام بردارند.

وی تلاش برای خارج كردن جوانان از صحنه انقلاب و نظام را از جمله اقدامات دشمنان در همین رابطه عنوان كرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری كه نسبت به این موضوع هشدار دادند گفت: معظم له فرمودند كه "هر اقدامی كه منجر شود جوانان ما احساس دوری و فاصله گرفتن از نظام كنند، حركت استكباری است" بنابراین باید جوانان را در برنامه های مختلف مشاركت دهیم و از چهره های جوان صدر اسلام و دوران دفاع مقدس برای جوانان امروز الگوسازی كنیم.

آل هاشم با تاكید بر تقویت روحیه دشمن شناسی و دشمن ستیزی ، ترویج ولنگاری و بی بندوباری در میان جوانان را از دیگر اقداماتی كه در راستای ضربه زدن به نظام صورت می گیرد، برشمرد و بیانات رهبر معظم انقلاب را در این خصوص یادآور شد.

وی ترویج مواد مخدر در میان جوانان را در راستای اهداف استعماری و سلطه طلبی غرب قابل توجه عنوان كرد و گفت: پس از اشغال افغانستان توسط آمریكا تولید مواد مخدر در همسایگی ما چندین برابر شده است، بنابراین نباید استعمال مواد مخدر را در كشور ساده انگاشت، زیرا مواد مخدر تنها یك معضل اجتماعی نبوده و اقدامی كاملا سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در بیان راهكارهای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه نسل جوان كشور تاكید كرد:فراهم كردن زمینه ازدواج آسان، رسیدگی به نیازهای جوانان، از بین بردن زمینه های فساد در جامعه و دور كردن تفریحات ناسالم باید مورد توجه واقع گردد.

آل هاشم خطاب به فرماندهان، ایجاد فضای گفت وگوی صمیمی و محافل انس با سربازان را خواستار شد و تصریح كرد: باید به گونه ای رفتار شود تا چنانچه در پادگانها و سایر مراكز نظامی سربازانی وجود دارند كه از فضای خانواده دور هستند؛ فرماندهان را همچون پدر خود بدانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز