مراسم افطاری وزیر ورزش و جوانان با اصحاب رسانه برگزارشد

نخستین دستور دکتر عباسی / توزیع کارت ویژه خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه ها

۱۳۹۰/۰۵/۱۸ - ۰۳:۰۵:۱۲
کد خبر: ۶۹۳۱۹
نخستین دستور دکتر عباسی / توزیع کارت ویژه خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه ها
مراسم افطاری وزیر ورزش و جوانان با اصحاب رسانه و خبرنگاران ورزشی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا، در این مراسم دکتر عباسی با تبریک فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار ، از مقام شهیدان عرصه اطلاع رسانی تجلیل کرد و گفت: روز خبرنگار یاد آور تلاش و مجاهدت شهید صارمی و هشت شهید دیگری است که در سال 1377 به دست نوکران آمریکا به شهادت رسیدند از این رو برای ما روز خبرنگار بهانه ای است تا ارزشهای متعالی این شهیدان عزیزرا تمرین کنیم.

دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال رسانه ها از تشکیل وزارت ورزش و جوانان گفت: همه شاهد بودند که بیشتر رسانه ها از تشکیل این وزارتخانه حمایت کردند ، ما هم این اتفاق مبارک را به فال نیک می گیریم و از همه کسانی که دلسوز افتخارات ملت ایران اسلامی هستند ، بویژه خبرنگاران دعوت می کنیم تا در قوام و شکل گیری وزارت ورزش و جوانان ما را یاری کنند.

به گزارش خبرنگار برنا دکتر عباسی در ادامه با اشاره به رسالت خبرنگاران خطاب به دست اندرکاران رسانه ها گفت: در نظام جمهوری اسلامی تکلیف ما مشخص است؛ ما می خواهیم صداقت و پاکی را ترویج کنیم ، همه ما بیزاریم از آنچه که رسانه های استعماری بدنبال آن هستند یعنی ترویج کذب و تفرقه افکنی . ما می خواهیم پیام صداقت و یکرنگی را منتشر کنیم و برآن تاکید می کنیم زیرا شیطان بدنبال ترویج نفاق و کینه از راه اشاعه اخبار کذب است.

پس از سخنان دکتر عباسی طی مراسمی از خانواده شهیدان اهل قلم شهید علیرضا افشار و شهید محمود صارمی تقدیر شد.

گفتنی است پیش از سخنان دکتر عباسی ، پژمان نیاکی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان طی سخنانی با تبریک انتخاب دکتر عباسی به عنوان نخستین وزیر ورزش و جوانان ، حضور یک شحصیت دانشگاهی را در راس این وزارتخانه مغتنم دانست و گفت : در همین روزهای آغازین شروع به کاروزارت ورزش و جوانان با دستور دکتر عباسی کارت ویژه ورود خبرنگاران به ورزشگاه ها تهیه و بزودی بین فعالان رسانه ای ورزشی توزیع می شود.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز