عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور حماسی مردم در ۹ دی چشم طمع دشمنان را کور کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۱۶:۰۰
کد خبر: ۷۳۲
حضور حماسی مردم در ۹ دی چشم طمع دشمنان را کور کرد
آلیا با اشاره به حضور مردم در 9 دی گفت: حضور مردم در عرصه بین‌الملل نشان داد که نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران بهترین و سالم‌ترین نوع دموکراسی است.
فاطمه آلیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره به حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی در شرایطی توسط مردم رقم خورد که از خرداد تا دی ماه تلاش های زیادی توسط دشمنان در خارج و داخل با حمایت از فتنه گران صورت گرفت تا جایگاه بین المللی کشور را خدشه دار کنند.
 
وی افزود: مردم در 9 دی با بصیرت و با تشخیص به موقعی که داشتند جای خود را با نخبگان عوض کردند و متاسفانه نخبگان سیاسی به موقع تشخیص ندادند و به موقع عمل نکردند و تحلیل ارایه ندادند. مردم در این گونه مواقع سعی کردند خلاء های موجود را پر کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به راهپیمایی های 22 خرداد، تصریح کرد: بعد از بصیرت بخشی هایی که توسط رهبر معظم انقلاب صورت گرفت، مردم در 9 دی ماه به صحنه آمدند و مجاهدت کردند. 

آلیا پیام داخلی حضور مردم در 9 دی را تقویت و تحکیم وحدت ملی دانست و گفت: عموم مردم، اقوام، گروه ها و ادیان مختلف در حماسه 9 دی حضور یافتند.
 
وی پیام بین المللی حضور مردم در 9 دی را چنین ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور مردم در 9 دی در عرصه بین الملل نشان داد که نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران بهترین نوع دموکراسی و سالم‌ترین نوع دموکراسی را دارد و مردم در انتخابات شرکت می کنند و در یک انتخابات آزاد رأی می دهند و زمانی که می بینند ممکن است آرای آنها به هر شکلی توسط فتنه گران و بیگانگان مورد تهدید قرار بگیرد با حضور به موقع در عرصه های مختلف رای خود را تأیید می کنند. 

نماینده مردم تهران در مجلس حضور حماسی مردم در 9 دی را نوعی بازدارندگی دانست و تصریح کرد: نظام اسلامی دارای مشروعیت، مقبولیت و پشتوانه مردمی است. چرا که بعد از 30 سال مردم همانند ابتدای انقلاب طرفدار انقلاب هستند و چشم طمع دشمنان را کور و با حضور خود دندان طمع دشمنان را می شکنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز