بادامچیان با اشاره به حماسه ۹ دی

زنده ماندن اصل ولایت فقیه خواسته خانواده انقلاب است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۲:۳۱:۰۰
کد خبر: ۷۳۵
زنده ماندن اصل ولایت فقیه خواسته خانواده انقلاب است
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه نهم دی آنقدر مردمی بود که هرکسی با دیدن این صحنه ها احساس می کند که این مردم خانواده ای از انقلاب هستند که می خواهند اصل ولایت فقیه و انقلاب تا ابد زنده بماند.

اسد الله بادامچیان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی  در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی برنا، با اشاره بر حماسه تاریخی مردم در نهم دی سال گذشته گفت:  روزهای تاریخی پس از انقلاب  معمولا هیچگاه محدود نمی شود مخصوصا اگر یک جریان مستمر باشد.

وی ادامه داد: مسأله نهم دی نیز همین گونه است. 9 دی ماه یک حرکت عظیم مردمی بود که ملت به رهبری و هدایت معظم‌له متوجه فتنه گری های شد و  در واقع سکان هدایت 9 دی در دستان معظم له بود

بادامچیان با بیان انکه فتنه سال پیش در پو شش های بسیار فریبنده در کشور مطرح شده بود. افزود:  حضور عظیم مردم معمولا در انقلاب ما سرنوشت ساز بوده است  و لذا حضور 9 دی نیز توانست تمامی فتنه گری ها را حذف و کم رنگ کند و از طرف دیگر یک حرکتی با ثبات قوی که منجر به تثبیت تمام ارزش های نظام  شود را رقم زد.

به گفته بادامچیان حماسه نهم دی آنقدر مردمی بود که هرکسی با دیدن این صحنه ها احساس می کند که این مردم خانواده ای از انقلاب هستند که می خواهند اصل ولایت فقیه و انقلاب تا ابد زنده بماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز