افشاگری ویکی لیکس درباره علاقه شاه عربستان به داروهای جنسی

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۷:۴۰
کد خبر: ۷۵۲۶۵
افشاگری ویکی لیکس درباره علاقه شاه عربستان به داروهای جنسی
پایگاه ویکی‌لیکس که تا پیش از این به انتشار نمابرهای محرمانه دیپلماتیک می‌پرداخت، این بار از برخی اسرار زندگی و پزشکی پادشاه عربستان پرده برداشت.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از خبرگزاری ها، سفارت آمریکا در ریاض، در نمابری محرمانه به وزارت امورخارجه این کشور، به اطلاعات شخصی ملک عبدالله از جمله عمر واقعی، تعداد همسران و داروهایی که مصرف می کند، اشاره کرده است.

در این نمابر که موضوع آن "به روز کردن اطلاعات شخصی پادشاه عربستان" است، آمده است: یک پزشک غربی که ماموریت دارد، به صورت مستمر با افراد خاندان حاکم سعودی دیدار و مشورت کند، در 11 ژوئیه، اطلاعات ویژه‌ای را از پرونده پزشکی ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود، در اختیار معاون رئیس نمایندگی آمریکا در ریاض قرار داد.

در ادامه این نمابر آمده است: این پرونده شامل سن واقعی و داروهایی است که ملک عبدالله اکنون مصرف می‌کند. این پزشک برای درمان معمول یکی از 4 همسر ملک عبدالله فراخوانده شد اما مرکز درمانی پادشاهی به اشتباه پرونده پزشکی ملک عبدالله را به جای پرونده همسرش به این پزشک داد و این پزشک از این طریق، فرصت یافت از اطلاعات پزشکی ویژه ملک عبدالله آگاه شود.

براساس این نمابر، پادشاه عربستان 92 ساله (متولد 1916) است، بسیار سیگار می‌کشد و به صورت مستمر داروهای هورمونی تزریق و از داروهای محرک جنسی استفاده می‌کند.

این اطلاعات درحالی منتشر می‌شود که دولت عربستان سعودی، از انتشار هرگونه اطلاعات اعضای خاندان حاکم از جمله سن واقعی آنها جلوگیری می‌کند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز