فوت یکی از بستگان بن علی با ضربه چاقو

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۰۵۰
بعد از آنکه موج اعتراض های تونس رئیس جمهور این کشور را فراری کرد، بسیاری از زندانیان این کشور به خیابان حجوم آورده و موجی از ناآرامی ها را ایجاد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل برنا، گزارش ها حاکی از آن است که برخی از بستگان مجروح شده بن علی رئیس جمهور فراری تونس فوت کردند.

"ایمد ترابلسی" یکی از این آشنایان بن علی است که پیش از این به دلیل جراحت چاقو در بیمارستانی نظامی در پایتخت این کشور بستری بود و گفته می شود این اولین نفر از بستگان بن علی است که به دلیل وضع موجود در تونس فوت کرده است.

رئیس جمهور فعلی این کشور که پیش از این سخنگوی مجلس تونس بود روز یکشنبه قسم خورد و به مردم این کشور قول داد که دولتی واحد را تشکیل دهد که نمایندگانی از جبهه مخالف نیز در آن حضور داشته باشند. این دومین تغییر قدرت در شمال آفریقا است که در کمتر از 24 ساعت روی میدهد.

در خلال این ناآرامی های سیاسی، دزد های محلی مغازه ها را خالی کرده و به ایستگاه اصلی قطار در پایتخت حمله کردند. سربازان نیز در برابر این آشوب ها به حمله کنندگان تیزاندازی کردند.

بر اساس گزارش ها، شماری از افراد که در لباس افراد محلی بودند تلاش می کردند که با اتومبیل های خود به بالاترین ارتفاع این شهر حرکت کنند و در همین حین بی هدف به مردم و ساختمان ها تیراندازی می کردند.

همچنین گفته می شود نیروهای امنیتی و پلیس ده ها نفر را که مشکوک به آشوب بودند از اتومبیل ها خارج کرده و آنها را در کامیون هایی از منطقه دور کردند.

"یوسف گایجی" وبلاگ نویس تونسی در همین رابطه می گوید:" نیروهای امنیتی در همه جای تونس هستند و در تلاش اند تا اتومبیل ها و همه مردمی که در حال گذر هستند را کنترل کنند."

در اخطار پلیس به توقف عده ای از ارازل در این کشور، به بازار اصلی حمله شد و پلیس برای توقف این افراد مجبور به تیراندازی هوایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز