بیانیه سازمان بسیج مهندسین به مناسبت حماسه ۹ دی

مردم سالاری دینی پوزه مستکبران را به خاک مالید

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۳۱
مردم سالاری دینی پوزه مستکبران را به خاک مالید
سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای حماسه 9 دی را گرامی داشت.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین دربیانیه این سازمان به مناسبت حماسه 9 دی آمده است: مهمترین اهمیت این حماسه بزرگ، گم نکردن خطوط سیاسی و نغلتیدن ملت در وادی منافقان است. اهمیت دوم حماسه دی ماه این است که ملت ایران در حالی مسیر حق و حقیقت را تشخیص داد که زیر بمباران پرحجم رسانه ای دشمنان قرار داشت و اگر نبود بصیرت مضاعف و تجربه تاریخی آنان معلوم نبود فتنه 88 چه مسیری را در مقابل انقلاب اسلامی باز می کرد.یک سال از حماسه ی ملتی گذشت که بعداز مراسم ارتحال حضرت امام ( ره ) چنین حماسه ای را خلق کرده بودند.

این بیانیه می افزاید: اگر چه ملت ایران در راهپیمائی های ملی واسلامی الگوئی مثال زدنی برای ملت های دیگر است  و در سی سال گذشته آن را ثابت نموده است. اما حماسه 9 دی ماه سال 88 دارای شاخص های متمایز کننده است.مهمترین اهمیت این حماسه بزرگ، گم نکردن خطوط سیاسی و نغلتیدن  ملت در وادی منافقان است. در دوران غبارآلود فتنه تشخیص سره از ناسره مشکل می نماید و تاریخ اسلام و تشیع پر از فریب و نیرنگ منافقانی است که در بسیاری از مقاطع تاریخی موفق به فریب مردم شده اند.  حادثه جانسوز کربلا و ماجرای صفین و جمل نمونه های بارز غلتیدن مردم در دام فتنه است.

در ادامه بیانیه سازمان بسیج مهندسین آمده است:اهمیت دوم حماسه دی ماه این است که ملت ایران در حالی مسیر حق و حقیقت را تشخیص داد که زیر بمباران پرحجم رسانه ای دشمنان قرار داشت و اگر نبود بصیرت مضاعف و تجربه تاریخی آنان معلوم نبود فتنه 88 چه مسیری را در مقابل انقلاب اسلامی باز می کرد.نکته سوم در آن حماسه بزرگ این است که برای خلق آن حماسه، ولی امرمسلمین مطالبه ای مستقیم از مردم نداشت. به تعبیر دیگر برای خلق آن حماسه، فرمانی از رهبری صادر نشده بود که اگر می شد آن حماسه وصف ناشدنی تر می گردید.

 این بیانیه می افزاید: حماسه 9 دی ماه وزن کشی مردم سالاری از یک سو و ممزوج شدن نفاق و استکبار از سوی دیگر بود. نبرد 8 ماهه ملت ایران در سال 88 همانند نبرد 8 ساله اش با همه صاحبان زر و زور و تزویر بود. همه ضد انقلاب و همه استکبار به باور رسیده بودند که لحظه عقده گشایی فراهم گردیده است و با عجله و عریان خود را به وسط میدان رساندند، اما آنچه پوزه آنان را به خاک مذلت مالید مردم سالاری دینی بود. ملتی که آمده بودند مجددا تکرار نمایندکه راه امام حسین (ع) ، مردم سالاری دینی و انقلاب اسلامی از یک جاده می گذرد و در این راه هیچ اراده ای نمی تواند از باز تولید تفکر عاشورایی جلوگیری نماید. ملت در آن روز هم از حق خویش دفاع کرد و هم از مظلومیت عاشورا و هم از مظلومیت نظام جمهوری اسلامی.ملت می دید که علیرغم مشارکت  85 % مردم در انتخابات، عده ای از نظام جمهوری اسلامی در مقابل چشم ملت به  نظام اسلامی هتک حرمت نمودند و اینجا بود که ولی امر به میدان آمد و فرمودند:" فقط افراد نیست که حرمت دارند، نظام جمهوری اسلامی نیز دارای حرمت است." بنا براین در پاسداشت حرمت نظام جمهوری اسلامی حماسه عاشورای 1357 تکرار گردید تا شاخصی برای ارزیابی جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد .

سازمان بسیج مهندسین ضمن تقدیر مجدد از ملت حماسه ساز ایران و جامعه مهندسین، آن روز به یاد ماندنی را از ذخایر انقلاب اسلامی می داند و همچون گذشته آمادگی خود را برای پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی ومبارزه با استکباراعلام می دارد و همگان را به بصیرت و هوشیاری برای مواجهه بافتنه ها دعوت می نماید.

نظر شما