معاون سیاسی بسیج کارمندان:

دشمن در جنگ نرم کیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۲۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۳۱۴
دشمن در جنگ نرم کیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است
جلسه‌ی مسوولین سیاسی مراكز بسیج كارمندان برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از معاونت سیاسی بسیج کارمندان در این جلسه ساجدی معاون سیاسی بسیج كارمندان گفت: امروزه دشمنان اسلام ناب محمدی با جنگ نرم در 2 بعد فرهنگی و سیاسی جوانان، سرمایه‌های اصلی كشور را مورد هدف قرار داده‌اند كه در بعد فرهنگی ابزارهایی چون مواد مخدر، تجمل‌گرایی، بی بند و باری، شیطان‌پرستی یا فرقه‌های ضاله، ماهواره و اینترنت را مورد استفاده قرار می‌دهد.

ساجدی در ادامه افزود: دشمنان در زمینه‌ی سیاسی اندیشه‌های شیعه و ولایت فقیه را هدف گرفته‌اند كه بسیجیان باید هوشیار و در مقابل این هجمه‌های گسترده مبارزه كنند تا ایادی استكبار جهانی نتوانند در جنگ نرم كیان خانواده را مورد هجمه قرار دهند.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: مسوولین سیاسی باید هدایت سیاسی حضوری و غیرحضوری را مورد توجه قرار داده و با اجرای پروژه‌ی نیازسنجی و دعوت از سخنرانان توانا و از طریق نشریات و مجلات تولید شده در بسیج كه در اختیار رده‌های مقاومت قرار می‌گیرد، بسیجیان هر رده را در مورد مسائل سیاسی و فرهنگی روز آگاه نمایند.

وی در پایان افزود: جهت موفقیت در برنامه‌های سیاسی آحاد جامعه لازم است با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع و با استفاده از بسترهای موجود برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در راستای نهضت روشنگری انجام دهند و حداقل در هر ماه یك نشست سیاسی برگزار نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز