عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز

حماسه ۹ دی سران فتنه را تا ابد خانه نشین کرد

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۱۹:۰۰
کد خبر: ۸۳۶
حماسه ۹ دی سران فتنه را تا ابد خانه نشین کرد
حجت الاسلام شجونی گفت: فتنه گری دیگر ادامه ای ندارد؛ فتنه گران در هر مناسبتی پس از انتخابات شایعه کردند که مثلا در 13 آبان یا 16 آذر به خیابان ها می آیند ولی ملت با حماسه 9 دی آنها را تا ابد خانه نشین کردند.
حجت الاسلام جواد شجونی عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با حماسه 9 دی و اینکه چرا برخی از فتنه گران همچنان مسیر گذشته خود را ادامه می دهند، اظهار داشت: اعمال ضد اخلاقی و ضد انقلابی فتنه گران را مردم به خوبی پاسخ دادند، همانطور که 10 سال پیش در مقابل حوادث 18 تیر مردم همیشه بیدار انقلاب در روز 23 تیر به خیابان ها ریختند و حمایت خود را از نظام  اعلام کردند، همین مردم در مقابل هتک حرمت های عاشورا در سال گذشته حماسه 9 دی را آفریدند.

وی تصریح کرد: هر عملی عکس العملی دارد و این واکنش در مقابل کنش های فتنه گران بود. آنهایی که حرف ضد انقلاب را زدند در مقابل انبوه ملت عددی نیستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت حوادث سال گذشته را آزمایش دیگر مردم توصیف کرد و گفت: مردم هوشیار در مقابل کسانی که به کیان نظام اهانت کرده و نسبت به امام و رهبری بی حرمتی کردند حماسه 9 دی را خلق کرده و نشان دادند که در کنار خانواده شهدا، بسیج، سپاه و روحانیت همیشه پشت سر انقلاب ایستاده اند.

شجونی همچنین خاطر نشان کرد: این راه دیگر ادامه ای ندارد فتنه گران در هر مناسبتی پس از انتخابات شایعه کردند که مثلا در 13 آبان یا 16 آذر به خیابان ها می آیند ولی ملت با حماسه 9 دی آنها را تا ابد خانه نشین کردند و آنها در حالی که حامیانشان به شدت فروکش کرده هنوز در توهمات خود به سر می برند.
نظر شما