وزیر امورخارجه در دیدار با همتای تاجیکستانی:

نهایی شدن پروژه های اقتصادی مشترک، باعث شکوفایی اقتصادی منطقه است

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۳:۳۸
کد خبر: ۸۵۲۷۴
نهایی شدن پروژه های اقتصادی مشترک، باعث شکوفایی اقتصادی منطقه است
علی‌اکبر صالحی با مرور میزان همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور به ویژه پروژه‌های در دست اقدام در حوزه‌های مختلف،نهایی شدن این پروژه‌ راباعث شکوفایی اقتصادی منطقه اعلام کرد.


با مرور میزان همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور به ویژه پروژه‌های در دست اقدام در حوزه‌های مختلف بر اهمیت نهایی شدن این پروژه‌ها تاکید و نهایی شدن این پروژه‌ها 

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست امنیتی افغانستان در استانبول با وزیر خارجه تاجیکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی‌اکبر صالحی در این دیدار که بعد از ظهر روز چهارشنبه انجام شد، با مرور میزان همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور به ویژه پروژه‌های در دست اقدام در حوزه‌های مختلف بر اهمیت نهایی شدن این پروژه‌ها تاکید و نهایی شدن این پروژه‌ها را باعث شکوفایی اقتصادی منطقه اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان هم‌چنین با اشاره به سفر هیات مجلس کشورمان به ریاست دکتر لاریجانی به تاجیکستان بر ضرورت توسعه همکاری‌های دو کشور به ویژه در حوزه پارلمانی تاکید کرد.

هم‌چنین وزیر امور خارجه تاجیکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور ضمن ارزیابی مثبت روند همکاری‌های اقتصادی فی‌مابین سفر فی‌مابین سفر هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران را به تاجیکستان دارای پیامدهای مثبت در روابط دو کشور ارزیابی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز