سرطان در نسل بعدی آمریکا غوغا می کند

۱۳۸۹/۱۰/۲۷ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۱
سرطان در نسل بعدی آمریکا غوغا می کند
بررسی های جدید نشان می دهد تقریبا بدن تمام زنان باردار در آمریکا حاوی مواد شیمیایی سرطان زا است.

به گزارش سرویس بین الملل برنا، نشریه انوایرنمنتال هلث پرسپکتیو در مقاله ای که در این زمینه چاپ کرده، آورده است: درصد عمده ای از سطح خون تمامی زنان باردار در آمریکا دارای نوعی از مواد ترکیبی است که این مواد سرطان زا است.

بر اساس این گزارش، آزمایش های انجام شده نشان می دهد چند نوع ماده سمی شیمیایی در بدن زنان باردار وجود دارد، این در حالی است که استفاده از این مواد سمی بیش از 40 سال است که در آمریکا ممنوع است.

این گزارش در ادامه می افزاید: در این بررسی ها وجود 163 ماده سمی که معمولا در محصولات شوینده و پاک کننده یافت می شود، در بدن این زنان مورد بررسی قرار گرفته است. و مشخص شده است که 43 عدد از این مواد سمی در خون و ادرار آنان وجود دارد.

از جمله مواد شیمیایی سرطان زایی که در بدن این زنان یافت شده است، می توان به پی سی بی(پلیکلورینیتد بیفنیلز)، پرکلورات و فتالات که در اسباب بازی ها، مواد شوینده، بطری های پلاستیکی و صدها محصول دیگر یافت می شود، اشاره کرد.

اگرچه در این آزمایش تاثیر این مواد شیمیایی بر روی جنین مورد بررسی قرار نگرفته است، اما بررسی های پیشین نشان می دهد که بسیاری از این مواد شیمیایی در بدن جنین باقی مانده و جنین را به سرطان مبتلا می کند. همچنین می تواند باعث عقب ماندگی ذهنی و ناباروری در فرزندان این زنان باردار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز