بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری

کمک به اجرای هدفمندی یارانه ها یک وظیفه انقلابی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۸:۵۲:۰۰
کد خبر: ۹۶۹
کمک به اجرای هدفمندی یارانه ها یک وظیفه انقلابی است
جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد كلیات طرح هدفمند كردن یارانه‌ها بیانیه‌ای منتشر كرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

اینک كه موضوع هدفمند شدن یارانه‌ها پس از چندین سال تاخیر با همت دولت دهم و مجلس هشتم شورای اسلامی آغاز شد، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن اعلام حمایت همه جانبه از اجرای این طرح بزرگ ملی موفقیت كامل در طی این مسیر پرزحمت و پربركت را برای همه دست‌اندركاران خواستاریم.

مضرات اقتصاد یارانه‌ای غیر عادلانه و عدم پایداری توسعه و رشد و رفاه‌طلبی است كه تجربه سالیان گذشته آن را برای ما ثابت نموده و ضرورت ایجاد توسعه همراه با عدالت اجتماعی همگی ما را موظف می‌كند كه در انجام هر چه بهتر و كامل‌تر این طرح پیشتیبان دولت و مجلس شورای اسلامی باشیم.

رسیدگی به وضعیت اقتصاد خانوار و بنگاه‌های تولیدی اعم از صنعتی، كشاورزی و خدماتی و جبران آسیب‌های وارده به آن‌ها و همچنین اصلاح الگوی مصرف در همه بخش‌ها از ضرورت‌هایی است كه توجه جدی و مستمر به آن می‌تواند توفیق در انجام این امر مهم را اطمینان‌ بخش‌تر نماید.

به حمدالله پرداخت نقدی یارانه‌ به خانوارها بخش عمده‌ای از این نگرانی را حل نموده و جلوگیری در تغییر نرخ‌های غیرواقعی و روانی در سطح عموم قیمت‌ها می‌تواند آن را تكمیل نماید.

رسیدگی به وضع تولید و حمایت‌های جهت‌دار از بنگاه‌های تولیدی و خدماتی لازمه حفظ سطح اشتغال و در میان مدت ان‌شاءالله كاهش نرخ بیكاری است كه در این خصوص مصرانه از دولت می‌خواهیم با تدبیر و جدیت این موضوع را پیگیری نموده و از آن مراقبت نماید.

جبهه پیروان خط امام و رهبری اصل تدوین و اجرای طرح جامع‌الاطراف هدفمند كردن یارانه‌ها را در این مقطع زمانی لازم و موجب ایجاد یك تحول اقتصادی مهم می‌داند و معتقد است كه همه دلسوزان انقلاب بایستی در بهتر شكل گرفتن و بهتر اجرا كردن این طرح، والاترین همت خود را مبذول دارند.

ما شجاعت دولت آقای دكتر احمدی‌نژاد و مراقبت و نظارت ویژه مجلس هشتم شورای اسلامی در این مورد را تقدیر می‌كنیم و اطلاع داریم كه شخص جناب آقای رییس جمهوری محترم فرصت و همت ویژه‌ای را در این مورد مبذول داشته و می‌دارند.

ما معتقدیم هر فرد یا تشكل دلسوز انقلاب كمك در تدوین و اجرای طرح مزبور را به عنوان یك وظیفه انقلابی باید تلقی كند.

به نظر ما دولت و مجلس تاكنون تصمیمات خوبی در این مورد اتخاذ نموده‌اند و اطلاع داریم كه مجموعه دولت و شخص آقای رییس جمهوری محترم با استفاده از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در مرحله بحث‌های كارشناسی و تصمیم‌گیری و اجرا اقدامات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم با ادامه تبادل نظرهای كارشناسی در دولت و مدیریت اجرای طرح، مسوولان محترم همچنان مانند گذشته تدابیر لازم را اتخاذ نمایند. توصیه ما مراقبت و دقت كامل همه دست‌اندركاران طرح در مراحل بعدی است.

موقع را مغتنم شمرده، موفقیت دست‌اندركاران این طرح بزرگ ملی را از درگاه خداوند قادر متعال مسالت می‌داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز