وزیر صنایع غذایی کوبا در دیدار با سفیر ایران در هاوانا

دشمنان از روحیه انقلابی ملت‌های ایرن و کوبا بی‌خبرند

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۹۷۹
دشمنان از روحیه انقلابی ملت‌های ایرن و کوبا بی‌خبرند
وزیر صنایع غذائی كوبا گفت: پیشرفت‌ها و مقـاومت‌های دو كشور جمهوری اسلامی ایران و كوبا باعث خشم و ناراحتی دشمنان مشترك دو كشور شده است.

به گزارش سرویس سیاسی برنا ،  ماریا دل كارمن كنسپسیون گونزالس، وزیر صنایع غذایی كوبا در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در هاوانا ضمن حمایت و پشتیبانی از مبارزات و مقاومت دلیرانه رهبـری و مردم ایران در مقابل دشمنان مشترك ایران و كوبا گفت: پیشرفت‌ها و مقـاومت‌های دو كشور جمهوری اسلامی ایران و كوبا باعث خشم و ناراحتی دشمنان مشترك دو كشور شده ، ملت‌های ایران و كوبا با مبارزات و ایستادگی خویش ثابت كرده‌اند كه، كسانی كه می خواهند با این مقاومت‌ها و پیشرفت‌ها مبارزه كنند ، بیچاره و ناتوان هستند و در نهایت شكست خواهند خورد ، زیرا از روحیه انقلابی ایرانیان و كوبائیان بی اطلاع هستند. 

وزیر صنایع غذائی كوبا ضمن تشكر از حمایت ها و همكاری های جمهوری اسلامی ایران ، از شركت ها و سرمایه گذاران ایرانی دعوت كرد تا در زمینه خدمات فنی و مهندسی، فرآوری و بسته بندی صنایع غذایی اعم از دریائی ، شیلات ، كشاورزی و نوشیدنی ها همكاری های خود را با بخش های مختلف كوبا بیشتر و گسترده تر نمایند. 

در این ملاقات علی چگنی سفیر ایران ضمن اشاره به اتحاد استراتژیك و عمیق بین دو كشور گفت:دشمنان مشترك جمهوری اسلامی ایران و كوبا از درك عمیق روابط دو كشور ناتوان بوده و از پیروزی ها و پیشرفت های دو كشور ناراحت و عصبانی هستند. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در رفع نیازمندی های كوبا در كنار این كشور خواهد بود و تلاش خواهد كرد تا كوبا در اجرای طرح تحولات جدید اقتصادی بر مشكلات فائق آید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز