جلسات سجادی با فدراسیون‌های شنا و انجمن‌های ورزشی

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۲۳:۵۲:۵۱
کد خبر: ۱۶۹۹۰۲
جلسات سجادی با فدراسیون‌های شنا و انجمن‌های ورزشی
در ادامه جلسات معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون های ورزشی نشست با مسئولان 2 فدراسیون شنا و انجمن های ورزشی انجام شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، صبح روز چهارشنبه جلسه مشترک معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای برنامه آمادگی تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد.

در این نشست که آقایان دکتر سجادی، رضوانی، یاقوتی، سمیع زاده و یوسف بیگی حضور داشتند برنامه تدوین شده فدراسیون برای رسیدن به آمادگی و کسب رکوردهای ورودی به مسابقات ( که توسط کمیته ملی المپیک تدوین شده است ) به تفکیک رشته های تحت پوشش، میزان شانس مدال آوری آنها، امکانات در اختیار و نیازهای فدراسیون مورد بحث قرار گرفت.

همچنین در جلسه دیگری با حضور آقایان دکتر سجادی، رغبتی، محمد علیپور، میرزا آقابیک، آزاد و یوسف بیگی برنامه های انجمن های راگبی، سپک تاکرا، بیس تال و کریکت مطرح و جزئیات آن مورد بحث طرفین قرار گرفت، نحوه آماده سازی، شانس مدال آوری، امکانات و منابع مورد نیاز و چگونگی تعامل طرفین برای اجرای این برنامه ها نکات عمده جلسه بوده، فدراسیون انجمن های ورزشی با داشتن 4 رشته ورزشی در فهرست بازیهای آسیایی اینچئون درصد فدراسیون های پر رشته داوطلب اعزام به بازی ها باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز