در جلسه شعبانی بهار با مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح شد

تشکیل ستاد سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۰:۱۳
کد خبر: ۲۰۱۲۵۵
تشکیل ستاد سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر
معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: آمادگی کامل داریم تا با کمک اهالی ورزش و ورزشکاران خوشنام به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک و مردم را به ورزش همگانی تشویق کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش وجوانان، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به همراه مدیران حوزه با معاون کاهش تقاضای توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر به منظور بررسی تفاهم نامه امضا شده وبرگزاری همایش های بزرگ ویژه معتادان بهبود یافته وهمچنین تشکیل ستاد سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر امروز در دفتر معاونت ورزش همگانی وزارتخانه دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست ابتدا درباره برگزاری همایش های بزرگ همگانی به صورت خانوادگی برای معتادان بهبود یافته در سراسر ایران، به ویژه روستاها وحتی دهیاری ها ونحوه همکاری با استانداران برای برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم ها بحث وگفتگو شد.
هم چنین مقررشد مکاتبات واقدامات لازم برای برگزاری مراسم ها ابتدا در 4 استان خراسان شمالی، رضوی، جنوبی وسیستان وبلوچستان که آمار خیره کننده ای از معتادان بهبود یافته دارند انجام شود.

سپس با پیشنهاد شعبانی بهار وموافقت مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر مقرر شد به زودی سفیران ورزشی مبارزه با مواد مخدر از سوی وزارت ورزش وجوانان انتخاب وبا موافقت مسوولان ستاد مبارزه با مواد مخدر احکام این افراد که از ورزش کاران خوش نام کشورمان هستند پس از هماهنگی با آن ها زده شود.
 
در این جلسه همچنین درباره تشکیل سازمان های مردم نهاد ورزشی که در آن معتادان بهبود یافته حضور پیدا کنند نیز بحث وگفتگو شد.

شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در این جلسه گفت: ما معتقدیم یکی از راه هایی که می تواند انسان ها را از دام اعتیاد، این بلای خانمان سوز رهایی دهد ورزش همگانی است پس برای اینکه بتوانیم با این مشکل در کشورمان مبارزه کنیم آمادگی کامل داریم تا با کمک اهالی ورزش وورزشکاران خوشنام کشورمان به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک ومردم را بیشتر به ورزش همگانی تشویق کنیم.

وی افزود: کار بسیار سختی در پیش داریم اما نیاز به اراده خود فرد وکمک نهاد هایی که کاری از دستشان برمی آید است. این وزارتخانه با توجه به نگاه وزیر ورزش و جوانان برای کمک به معتادان برای ورود مجدد به زندگی سالم هر گز دریغ نخواهد کرد.
 
دین پرست معاون کاهش تقاضای توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از نگاه وزارت ورزش وجوانان اعلام کرد که به زودی وپس از برنامه های تعیین شده همایش های بزرگ معتادان بهبود یافته در تهران وسراسر ایران انجام خواهد شد.

وی در این باره خاطر نشان کرد: آمادگی کاملی داریم تا با کمک وزارت ورزش و جوانان سلامتی را به معتادانی که فریب این بلای خانمان سوز را خورده اند باز گردانیم. قطعاً با کمک وزارتخانه وچهره های خوب ورزشی که همه ملت ایران آن ها را دوست دارند راحت تر به اهداف خود می رسیم البته خوشبختانه تا به امروز هم افراد زیادی را به آغوش گرم خانواده ها پس از بهبودی کامل فرستاده ایم که می توان همین جا به اعضای کنگره شصت که جمعی از معتادان بهبود یافته هستند اشاره کرد.

در این جلسه غلامرضا پارسا مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وعشایری ومحمود صیدانلو مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش وجوانان هم حضور داشتند که هر کدام به صورت جداگانه نظرات خود را اعلام کردند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز