تاکید صیدانلو بر نظارت دقیق و علمی به طرح ورزش برای همه

به کمک رسانه ملی و رسانه های مکتوب نیاز داریم

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۶:۳۷
کد خبر: ۲۰۳۲۵۹
به کمک رسانه ملی و رسانه های مکتوب نیاز داریم
مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای برگزاری طرح بزرگ ورزش برای همه، نظارت دقیق و علمی به مرحله اول این طرح در 7 استان کشور خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، محمود صیدانلو در نشست با مدیران کل ورزش و جوانان 7 استان کشور درباره برگزاری طرح ورزش برای همه گفت: با توجه به سیاست های وزارت ورزش وجوانان و دستور جدی دکتر گودرزی، اتفاقی بزرگ و فراموش نشدنی در ورزش کشور رخ می دهد.

وی افزود: با توجه به طرح جدید ورزش برای همه که کمی نیاز به حمایت همه جانبه دارد، این دفتر و معاونت همگانی در طرح آزمایشی آن در 7 استان، نظارت دقیق و علمی خواهد داشت. بر این اساس به کمک رسانه ملی و رسانه های مکتوب شامل خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی نیازمند هستیم تا بتوانیم به خواسته خود برسیم.

صیدانلو هدف و چشم انداز این معاونت را همگانی شدن طرح ورزش برای همه در سراسر ایران خواند و تاکید کرد: البته قطعا در اوایل کار دچار مشکلاتی می شویم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا طرح آزمایشی را برگزار و سپس به کلیه استان ها ابلاغ کنیم که این طرح را در سالن های ورزشی خود برگزار کنند البته این طرح ملزوماتی دارد که شرکت کنندگان باید آن را به صورت دقیق رعایت کنند.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی یاد آور شد: در طرح اولیه ورزش برای همه در 7 استان، باید توجه داشته باشیم ورزشکارانی در سالن های مشخص شده، زیر نظر مربیان به ورزش خواهند پرداخت که در طول دوماه با برنامه های طراحی شده به صورت مداوم به سالن های مخصوص بیایند چون ما دنبال یک کار علمی هستیم و باید شرایط این افراد را با توجه به شناسنامه سلامت روزانه و شاید هفتگی تحت کنترل قرار دهیم و در پایان این طرح با بررسی کلی و اهداف از پیش تعیین شده مقایسه های لازم را داشته باشیم.

صیدانلو در پایان یاد آور شد: ما مطمئن هستیم برای برگزاری این طرح بزرگ در سراسر ایران هم دچار مشکل نخواهیم شد اما باتوجه به اینکه می خواهیم یک کار علمی با بازدهی فراوان را بررسی کنیم پس نیاز به طرح آموزشی داشتیم. البته در کنار این طرح بزرگ از سایر رشته های همگانی مثل طناب کشی نیز استفاده های لازم را خواهیم برد.

نظر شما