مادر به دنبال فرزند!

مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان به استقبال تیراندازان رفتند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۲۵۷۵۰
مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان به استقبال تیراندازان رفتند
صبح امروز تیم‌های تیراندازی بانوان و آقایان با استقبال مسئولان وزارت ورزش از طریق فرودگاه امام (ره) وارد کشور شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، بانوان مدال آور تیرانداز در کنار سایر تیراندازان با استقبال مسئولان وزارت ورزش و جوانان وارد کشور شدند. در این مراسم با ورود این تیم، سرود جمهوری اسلامی در سالن ورودی پروازهای فرودگاه امام طنین انداز شد و با حلقه های گل از تمام ملی پوشان و مربیان تجلیل شد.

نجمه خدمتی با کسب یک طلای انفرادی و یک نقره تیمی پرافتخار ترین ورزشکار ایران در بازیهای آسیایی اینچئون بود. الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد نیز دیگر تیراندازانی بودند که با کسب مدال های نقره برای کاروان ورزشی ایران افتخارآفارینی کرده بودند. 

نصرالله پری چهره، مدیرکل توسعه منابع انسانی و محمد مراد مانگشتی، مدیرکل پشتیبانی و امور رفاهی وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند و در بدو ورود تیراندازان از آنها استقبال کردند.

نکته جالب این مراسم جایی رقم خورد که الهه احمدی بدون فوت وقت از جمع ورزشکاران جدا شد و به سراغ فرزند خردسالش رفت. احمدی با حضور طولانی مدت در اردوها و مسابقات چهره ای کاملا بی تاب و بی قرار داشت و به سرعت به دیدار فرزندش رفت. او پس از در آغوش گرفتن فرزندش با او به جمع ورزشکاران برگشت تا در جمع خبرنگران و عکاسان حاضر شود.

در این مراسم با اینکه سایر ورزشکاران مدال نگرفته وچهره خندانی نداشتند اما از سوی مسئولان و مردم قدرشناس مورد لطف و محبت قرار گرفتند تا آنها هم لبخندی بزنند و در کنار مدال آوران عکسی به یادگار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز