قبل از گشایش صورت گرفت

بازدید دکتر هاشمی و مهندس مدبر از پیست‌های دیزین و شمشک

۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۸:۲۱
کد خبر: ۲۳۸۹۸۰
بازدید دکتر هاشمی و مهندس مدبر از پیست‌های دیزین و شمشک
معاون منابع مالی و پشتیبانی وزرات ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از پیست‌های اسکی شمشک و دیزین بازدید کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون منابع مالی و پشتیبانی وزرات ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از مجموعه پیستهای اسکی شمشک و دیزین بازدید و در جریان آخرین وضعیت آماده سازی و انجام اقدامات عمرانی آنها پیش از شروع فصل جدید قرار گرفتند. 

در این بازدید دکتر هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی وزرات ورزش و جوانان، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، حسینی معاون اقتصادی سازمان تامین اجتماعی، رضا دوستی مدیر مجموعه های اسکی، قربانعلی سولقانی مدیر پیست دیزین، شمشکی مسئول پیست شمشک و نمایندگان سازمان ایرانگردی و جهانگردی حضور داشتند.

این مسوولین همچنین با حضور در مجموعه اسکی شمشک از تله سیژ مهتاب و آفتاب که امسال به منظور رعایت مسائل ایمنی بخش های فنی آن مورد تعویض قرارگرفته است، بازدید کردند.

گفتنی است تله سیژهای آفتاب و مهتاب امسال پس از 50 سال از زمان احداث آن، برای نخستین بار تمامی کابل های آن به منظور ایمنی برای استفاده علاقمندان به اسکی تعویض شد.

این تله به طول 2200 متر است و حداکثر ارتفاع آن نیز 50 متر می باشد. این تله ها در مجموعه اسکی شمشک واقع شده است و هر خط آن 120 صندلی دارد و خوشبختانه در این سال ها تلفات جانی نیز به همراه نداشته است.

همچنین پارکینگ طبقاتی با ظرفیت پارک 300 خودرو برای نخستین بار در جهت رفاه علاقمندان از این مجموعه ها از سوی شهرداری شمشک احداث و در فصل جدید افتتاح خواهد شد.

در ادامه این بازدید که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، مسوولین از نزدیک در جریان آخرین وضعیت ایمنی این پیست قرار گرفته اند. قرار است این پیست پس از اولین بارش مناسب برف گشایش یابد.

گفتنی است مجموعه تله کابین های پیست دیزین که طول مسیر آن در مجموع حدود 5 کیلومتر است نیز با چهار خط در یک ساعت بالغ بر 700 نفر را جابجا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز