ادغام رادیو جوان و رادیو ورزش، یک اشتباه تکراری

صدای ورزش را خاموش نکنید/ پرمخاطب‌ترین شبکه رادیو در محاق

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۵:۵۴
کد خبر: ۲۵۵۴۵۱
صدای ورزش را خاموش نکنید/ پرمخاطب‌ترین شبکه رادیو در محاق
شاید ادغام شبکه‌ها کار خوبی باشد و به کوچک شدن بدنه سیستم کمک کند اما باید کارشناسی باشد و همه جوانب در نظر گرفته شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تغییرات جدید در حوزه رادیو و تلویزیون با حضور محمد سرافراز در ساختمان شیشه ای جام جم در راه است. تغییراتی که تاکنون با حرف و حدیث های زیادی همراه بوده و منتقدان و مخالفان مخصوص به خود را داشته است.

در راستای همین تغییرات صحبت، از ادغام رادیو ورزش و رادیو جوان است. تصمیمی که بیش از آنچه انتقاد به همراه داشته باشد باعث تعجب اهالی ورزش شده است. طی سالهای اخیر رادیو ورزش یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین شبکه های رادیویی بوده است.

رادیو ورزش از معدود رسانه هایی است که همیشه در دسترس علاقمندان ورزشی قرار دارد و یکی از رسانه هایی ست که همیشه می توان آن را در اختیار داشت. رادیو ورزش برخلاف شبکه ورزش تلویزیون، کاملا تخصصی به حوزه ورزش می پردازد و هر اتفاق و رویدادی را در هر رشته ای مورد بررسی قرار می دهد.

این کانال رادیویی برای هر رشته و رویدادی برنامه ای تخصصی دارد که از کارشناسان آن حوزه هم استفاده می کند. نگاه حرفه ای رادیو ورزش به رشته های مختلف و کاربلد بودن عناصر آن باعث شده این شبکه رادیویی پرمخاطب ترین در رادیو باشد و ادغام آن با رادیو جوان نمی تواند تصمیمی عاقلانه باشد.

از سویی دیگر ادغام دو حوزه جوان و رزش امتحان خود را پس داده است. در سال 90 سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان با هم ادغام شدند و نتیجه آن را در ورزش دیدیم. نه حوزه ورزش سر و سامانی یافت نه حوزه جوانان. حالا عجیب است که با توجه به تجربه تلخ از ادغام حوزه های ورزش و جوان دوباره تصمیم به این کار گرفته شده است. سوال اینجاست که چرا از تجربه های غلط گذشته درس نمی گیریم و باز هم برای کم کردن مسئولیت ها به فکر ادغام دو حوزه ای هستیم که هر کدام گستردگی زیادی دارند.

شایسته است محمد سرافراز که مسولیت حساس ریاست سازمان صدا و سیما را بر عهده گرفته نگاه تخصصی تری به حوزه های مختلف داشته باشد. شاید ادغام شبکه ها کار خوبی باشد و به کوچک شدن بدنه سیستم کمک کند اما باید کارشناسی باشد و همه جوانب در نظر گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز