دکتر سجادی:

افراد دستگیر شده از مسئولان بلندپایه وزارتخانه نیستند/ رضازاده باید استعفا بدهد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۰:۳۴
کد خبر: ۲۵۵۴۸۶
افراد دستگیر شده از مسئولان بلندپایه وزارتخانه نیستند/ رضازاده باید استعفا بدهد
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش‌وجوانان گفت: اینکه گفته می‌شود دستگیر شدگان از مسئولان بلندپایه وزارت ورزش بوده‌اند را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این که فدراسیون والیبال می تواند الگویی برای سایر فدراسیون ها باشد، گفت: این فدراسیون یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی کشور و حاصل کار برنامه‌ریزی شده و گروهی است. 

دکتر سید نصرالله سجادی در مجمع عمومی فدراسیون والیبال که صبح امروز سه شنبه در کمیته ملی المپیک برگزارشد، با اشاره به این که فدراسیون والیبال می تواند الگویی برای سایر فدراسیون ها باشد، اظهار داشت: موفقیت این فدراسیون حاصل کار برنامه ریزی شده و دقیقی است که طی 7 سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان این که والیبال کشور ما از یک فکر غیرممکن یک عمل ممکن ساخته است، گفت: همه ما نتایج والیبال را در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم. این موفقیت‌ها نتیجه یک کار گروهی است، البته معمولاً کسانی در این بین بیشتر دیده می‌شوند که به تیم ملی والیبال نزدیک‌تر هستند اما افراد دیگری هم بوده‌اند که موفقیت‌های والیبال مدیون آن هااست.

دکتر سجادی با اشاره به این نکته که فدراسیون والیبال قصد دارد در سال 94 همه هزینه های خود را از طریق حامیان مالی تامین کند، هم تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه قرار است 15 درصد اعتبار فدراسیون‌ها در هر سال به هیات استان‌ها برسد و پرداخت بودجه 3 ماهه آخر سال منوط به رعایت شدن تمام مفاد این تفاهم‌نامه است. به نظرم تنها فدراسیونی که 100 درصد بودجه تصویب شده را به استان‌های خود اختصاص داده والیبال است.

وی مجمع عمومی سالیانه و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص متخلفان وزارت ورزش و جوانان گفت: این موضوع در حال پیگیری و رسیدگی است. بهتر است چند و چون این قضیه را از مسئولان مربوطه بپرسید. من خودم چندان در جریان جزئیات آن نیستم، البته اینکه گفته می‌شود اشخاص متخلف و دستگیر شدگان از مسئولان بلندپایه وزارت ورزش بوده‌اند را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان برای تماشای بازی های والیبال، اظهار داشت: این موضوع هم در حال رسیدگی است و باید کمی صبر کنید. با برگزاری لیگ جهانی بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم. 

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر زمان تجلیل از مدال آوران اینچئون خاطرنشان کرد: جوایز حتما تا پایان امسال طی مراسمی پرداخت می شود اما زمان دقیق آن را باید رئیس جمهور هماهنگ می کند.  
وی در ادامه در رابطه با حضور مسئولین وزارت ورزش در استرالیا به خبرنگار برنا پاسخ داد:من از همین جا برای ملی پوشان دعا می کنم و از جریان رفتن دکتر گودرزی هم اطلاع دقیقی ندارم.

سجادی درباره وضعیت حسین رضازاده برای شرکت در انتخابات فدراسیون وزنه برداری، گفت: وی برای حضور در انتخابات حتما باید از ریاست فدراسیون استعفا دهد.
نظر شما