انتخابات هندبال بعد از رقابت های جهانی برگزار می شود

سجادی: برای هندبال بانوان آرزوی موفقیت داریم

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۱:۵۳
کد خبر: ۲۵۵۶۶۴
سجادی: برای هندبال بانوان آرزوی موفقیت داریم
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: در برنامه‌های فدراسیون هندبال حضور بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا دیده شده که این نکته خوبی است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی هندبال بانوان اظهار داشت: تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌برد و خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اسفند ماه در اندونزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند و ما در اینجا حاضر شدیم تا به سرپرستان و مربیان و بازیکنان این تیم خسته نباشید بگوییم و برای این تیم آرزوی موفقیت کنیم.

وی در خصوص حمایت‌های وزارت ورزش از هندبال بانوان نیز گفت: در برنامه‌های فدراسیون حضور بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا دیده شده که این نکته خوبی است. قبل از آغاز این مسابقات هم در بهمن ماه دیدار تدارکاتی خوبی برای این تیم در ترکیه در نظر گرفته شده که در آنجا چند بازی تدارکاتی برای آمادگی بیشتر ملی‌پوشان برگزار خواهد شد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال نیز گفت: سعی می‌کنیم بعد از پایان مسابقات قهرمانی جهان انتخابات فدراسیون هندبال را برگزار کنیم.

نظر شما