معاون امور مجلس وزارت ورزش‌وجوانان:

سوال حق نماینده است، امکان منتقی شدن آن وجود دارد

۱۳۹۳/۱۱/۰۷ - ۱۹:۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۵۷۵۸۲
سوال حق نماینده است، امکان منتقی شدن آن وجود دارد
دکتر امیررضا خادم گفت: سوال حق نمایندگان محترم است ولی تصور می‌کنم تا زمان طرح آن در سال آینده دو باشگاه واگذار شده‌اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سئوال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد وزارتخانه در روند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: سئوال حق نمایندگان محترم است ولی تصور می کنم تا زمان طرح آن در سال آینده دو باشگاه واگذار شده اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد.
 
او افزود: ما به عنوان دستگاه اجرایی موظف به پاسخگویی در برابر سئوالات نمایندگان محترم هستیم ولی وزارت ورزش و جوانان در بین وزارتخانه های دیگر کمترین سوال را داشته است. 

خادم ادامه داد: سوالی که مطرح شده در واقع دیگر از اختیار ما خارج است و واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان هم برای انجام این وظیفه قانونی که از مطالبات مجلس محترم است تلاش می کند. 

خادم درمورد امکان طرح سئوال در صحن علنی مجلس گفت: تصور می کنم طرح این سئوال در صحن علنی به سال بعد موکول شود و تا آن زمان استقلال و پرسپولیس واگذار می شوند و قطعا نماینده محترم پاسخ خود را خواهند گرفت و احتمال منتفی شدن آن وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز