با حضور وزیر ورزش و جوانان

رونمایی از طراحی جدید پایگاه خبری و شبکه تصویری وزارت ورزش و جوانان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۴:۴۸
کد خبر: ۲۶۰۶۷۷
رونمایی از طراحی جدید پایگاه خبری و شبکه تصویری وزارت ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان از طراحی جدید پایگاه خبری و شبکه تصویری وزارت ورزش و جوانان رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از پایگاه وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از طراحی جدید پایگاه خبری و شبکه تصویری وزارت ورزش و جوانان رونمایی کرد.

مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در این نشست با بیان ویژگی های طراحی جدید پایگاه خبری وزارتخانه ضمن تشکر از همکاران مرکز فناوری اطلاعات و تحول اداری گفت: امروز پایگاه خبری به لطف اعتماد وزیر محترم ورزش و جوانان، معاونان و مدیران وزارت ورزش و جوانان پویاتر و به روزتر از همیشه به عنوان مرجع اصلی مطبوعات، خبرگزاری ها و صدا و سیما محسوب می شود.

ناظمی با قدردانی از فعالیت همکاران خود در پایگاه خبری برای به روز کردن و تهیه به هنگام اخبار و گزارش های تصویری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مجموعه حرفه ای و پرتلاش همکاران این پایگاه که عموما از همکاران خود وزارت ورزش و جوانان هستند پوشش خبری و تصویری حوزه وزارت، معاونت ها، استان ها و فدارسیون ها را به عهده دارند.

همچنین در حضور وزیر ورزش و جوانان شبکه اجتماعی تصویری این وزارتخانه معرفی شد.

ناظمی در خصوص شبکه اجتماعی تصویری وزارتخانه گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت، استفاده از ظرفیت های مثبت شبکه های اجتماعی مجازی به منظور اطلاع رسانی و افکار عمومی مردم ایران و مخاطبان خارجی در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی امروز گسترش قابل توجهی پیدا کردند و ما می توانیم به عنوان مهمترین ابزار برای انتقال دیدگاه های خود برای ارتباط با مردم از این ابزار مهم بهره مند شویم.

لازم به ذکر است آپارات یک شبکه اجتماعی تصویری مجازی ایرانی است که امکان اشتراک گذاری فیلم و تصویر برای کاربران خود را فراهم می سازد و سازمان های مختلف کشور امکان ایجاد کانال رسمی در آن را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز