گزارش خبرنگار برنا از اینچئون؛

نوروزی: ۶۴ نفر برای یک طلا مسابقه می‌دهند/ رقابت در آسیا سخت‌تر است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۶:۵۹
کد خبر: ۲۲۵۵۰۳
نوروزی: ۶۴ نفر برای یک طلا مسابقه می‌دهند/ رقابت در آسیا سخت‌تر است
عضو تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: می‌خواهیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انفرادی تنیس روی میز صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اینچئون، تیم ملی تنیس روی میز ایران بازی های آسیایی اینچئون را با پیروزی مقابل قطر آغاز کرد.

افشین نوروزی پس از برتری مقابل تیم قطر اظهار داشت: مقابل تیم خوب و جوان قطر عملکرد خوبی داشتیم. این تیم در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری مناسبی کرده و با بهره‌گیری از حریفان تمرینی خوب پیشرفت زیادی کرده‌است با این حال در بازی امروز با نتیجه 3 بر صفر قطر را شکست داده و به مرحله بعد راه یافتیم.

وی از دشواری دیدار فردای خود و نوشاد یاد کرد: فردا بازی سختی مقابل چین داریم. تیمی که نفرات اول و سوم جهان آن را تشکیل می‌دهند. با این حال تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم. 

امید درباره رقابت خود و نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی گفت: قبل از مسابقه دوبل، در بخش انفرادی من و عالمیان به میدان می‌رویم که اگر در مسابقات فردا پیروز شویم، به مصاف پینگ‌بازان ژاپنی می‌رویم که نفرات هشتم و پانزدهم هستند.

او اظهار داشت: در تنیس روی میز، کار دشوار است و 64 بازیکن برای یک مدال طلا رقابت می‌کنند. البته کار در آسیا دشوارتر است و نفرات برتر جهان حضور دارند. برای کسب مدال حداقل 5 تا 6 بازیکن برتر را باید شکست دهید.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما اگر به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انفرادی تنیس روی میز صعود کرده و حریفان ژاپنی را شکست دهیم کار بزرگی کرده‌ایم که امیدوارم چنین کاری را انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز