دوچرخه سواری بهترین نتایج را بعد از انقلاب گرفت

هاشمی: مجلس نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۴:۲۷:۴۹
کد خبر: ۲۶۲۶۷۹
هاشمی: مجلس نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد
رییس کمیته ملی المپیک گفت: کسب سهمیه برای المپیک برای هر کشوری افتخار است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم ملی دوچرخه سواری که برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا به تایلند سفر کرده بود با کسب سه مدال طلا، چهار نقره و دو برنز امروز یکشنبه به تهران بازگشت. کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از تیم ملی دوچرخه سواری حضور یافت.

هاشمی در این مراسم با اشاره به موفقیت دوچرخه سواری گفت: نتایج دوچرخه سواران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار شد بهترین نتیجه بعد از پیروزی انقلاب بود. کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز وهمچنین کسب سهمیه المپیک توسط حسین عسکری از موفقیت های تیم ملی دوچرخه سواری در این مسابقات بود.

وی ادامه داد: کسب سهمیه المپیک برای ما بسیار ارزشمند است چرا که بعد از احسان روزبهانی که موفق کسب اولین سهمیه المپیک ایران در رشته بوکس شد این اتفاق دردوچرخه سواری هم رخ داد. اعزام نفرات و تیم ها به بازی های آسیایی با گزینش های داخلی کشورها انجام می شود ولی در المپیک شرایط بسیار سخت است چرا که بهترین نفرات و کیفی ترین رشته ها می توانند درالمپیک حضور یابند. نفراتی که برای المپیک کسب سهمیه می کنند اعزامشان باید انجام شود.

وی ادامه داد: نگاه ما این است که نسبت به دوره های گذشته سهمیه بیشتری کسب کنیم و حتی درچند رشته تیمی مانند والیبال و فوتبال نیز سهمیه المپیک را بگیریم. 

هاشمی گفت: مجلس باید نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشد تا ورزشکاران با خیال راحت وبا انگیزه بتوانند برای حضور در المپیک کسب سهمیه کنند. قطعا با مساعدت مجلس به طور قطع نگرانی بودجه از جامعه ورزشی برداشته خواهد شد و فدراسیون ها می توانند با تمرکز بیشتری به فعالیت ادامه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز