انتقاد سرمربی راه آهن از فدراسیون فوتبال

دایی: هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند/ لغو بازی‌ها به ضرر ما است

۱۳۹۱/۰۷/۰۸ - ۱۵:۴۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۳۱۸
دایی: هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند/ لغو بازی‌ها به ضرر ما است
بعد از لغو بازی هفته قبل راه‌آهن مقابل مس کرمان، بازی هفته یازدهم این تیم مقابل پیکان هم 72 ساعت به تاخیر افتاد تا شرایط تا حدودی به ضرر تیم علی دایی شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، راه‌آهن که روند خوبی را در لیگ در پیش گرفته بود با این وقفه‌ها ممکن است به مشکل بخورد. به هر حال نگه داشتن بازیکنان در فرم بازی، کار مشکلی است و چون برنامه تمرینی تیم، به خاطر تغییر برنامه بازی‌ها، مدام دچار تغییرات می‌شود، نگرانی‌های کادر فنی را افزایش داده است.

علی دایی سرمربی راه آهن در این رابطه توضیحاتی به سایت باشگاه داده است که به شرح زیر است:

* با توجه به اینکه برنامه بازی‌های شما چند بار تغییر کرده از شرایط تیم‌تان راضی هستید؟

-هر روز یک برنامه اعلام می‌کنند و برنامه‌های ما به هم می‌خورد به همین خاطر از شرایط راضی نیستم. ما با توجه به بازی‌هایمان برای تمرینات برنامه‌ریزی می‌کنیم و مدام مجبور می‌شویم برنامه‌مان را عوض کنیم. متاسفانه کنسل شدن یا به تعویق افتادن بازی‌ها کار ما را سخت کرده است ولی خب هم بازیکنان و هم کادرفنی، کار خودشان را انجام می‌دهند.

* این وضعیت، روند حرکتی تیم را با اختلال مواجه نمی‌کند؟

-چرا خیلی به ما صدمه می‌زند. تیمی که از بازی‌ها دور باشد شرایطش با تیمی که در کوران مسابقات باشد فرق می‌کند. ما الان با این شرایط مواجه شده‌ایم و قطعا این وضعیت به ضرر ماست.

* ظاهرا در بین تمام تیم‌های لیگ، مسابقات نوجوانان آسیا، بیش از همه به راه‌آهن لطمه زده. این طور نیست؟

-مطمئنا همین طور است. باشگاه ما آمده یک کار خیر بکند که جنبه ملی دارد و به فوتبال ملی کمک می‌کند اما تمام ضررش دارد به ما می‌رسد. الان، هم دور از زمین خودمان تمرین می‌کنیم و هم بازیهای‌مان انجام نمی‌شود. یک بار نامه می‌زنند که در کرمان بازی کنیم و یک بار نامه می‌زنند که بازی کنسل شده است. در روزی که نفت در تختی بازی دارد، بازی ما با پیکان را هم می‌گویند در تختی برگزار می‌شود و بعد آن را به تعویق می‌اندازند. مگر می‌شود در یک روز دو بازی در یک ورزشگاه برگزار شود که از اول آن برنامه را اعلام می‌کنند؟ این شرایط باعث شده ما هم برنامه‌مان به هم بخورد و هم دور از مسابقه قرار بگیریم.

* این باعث ناآماده شدن بازیکنان نمی‌شود؟ چطور آنها را در شرایط بازی نگه می‌دارید؟

-مجبوریم مدام برنامه‌مان را تغییر دهیم. چند روز قبل یک بازی دوستانه انجام دادیم تا بازیکنان را در شرایط بازی نگه داریم اما فرق می‌کند بین اینکه در لیگ بازی کنیم یا بازی دوستانه انجام دهیم. مطمئنا لیگ خیلی در آماده شدن بازیکنان تاثیر دارد.

* حالا با این وضعیت، بازی با پیکان را چطور می‌بینید؟

-برای ما همه بازی‌های حکم فینال را دارد و همه آنها برایمان سخت است.

* اینکه پیکان با نتیجه بدی شکست خورد به نفع شما نیست؟

-ما نگاه نمی‌کنیم به نتیجه‌ای که آنها در این هفته گرفتند. ما برای همه حریفان‌مان احترام قائلیم ولی تلاش می‌کنیم همه بازی‌هایمان را ببریم. اتفاقا شکست پرگل پیکان باعث می‌شود که آنها برای جبران باخت‌شان روبروی راه‌اهن قرار بگیرند که این کار ما را سخت می‌کند. تازه وقفه‌ای که به خاطر تعویق بازی پیش می‌آید کمک می‌کند که پیکان خودش را پیدا کند و این به ضرر ماست.

نظر شما