عبدی: تیم دوم پرسپولیس رقیبی اصلی برای تیم اصلی است

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۲۰:۴۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۳
عبدی: تیم دوم پرسپولیس رقیبی اصلی برای تیم اصلی است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ب شرایط خوبی داردو تلاش می كنیم بازیكنانی را در آن پرورش دهیم كه بتوانند پشتوانه تیم بزرگسالان باشند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین عبدی مدیر تیم های پایه پرسپولیس با اشاره به اینكه تمامی تیم‌های پایه با مشكل احكامی از سوی كمیته انضباطی مواجه شده‌اند، گفت: با كمك باشگاه در هر موردی به صورت كتبی اعتراض و اقدام خود را انجام داده‌ایم و به شدت پیگیر احقاق حق تیم‌های پایه هستیم.

وی ادامه داد: خیلی از مسائل در سیستم برگزاری مسابقات در رده‌های پایه بازدارنده‌ هستند و در برخی جهات تیم‌هایی پیدا می‌شوند كه برای كسب امتیازات بادآورده به دنبال برخی مسائل حاشیه‌ای از جمله دیرآمدن ناظر بازی هستند. متاسفانه ما با این رویه نمی توانیم فوتبال را به معنی واقعی ارائه كنیم.

مدیر تیم‌های پرسپولیس گفت: بازیكنان در رده‌های مختلف مطابق اسناد ارائه شده با باشگاه قرارداد می‌بندند و هیات فوتبال نیز با تطبیق مدارك مورد نیاز برای آنها كارت بازی صادر می‌كند، اما در ادامه مسابقات ناگهان باشگاه با مشكلاتی از جمله تخطی بازیكنان مواجه می شود. مطمئنا در این بین باشگاه مقصر نخواهد بود، چرا كه هیات‌های فوتبال و فدراسیون باید این مدارك را با بررسی و دقت بیشتر كنترل كند.

عبدی ادامه داد: با این شرایط عدم كنترل دقیق بازیكنان باعث می‌شود، باشگاه و تیم متضرر گردند، نه بازیكن. در صورتی كه هیات فوتبال باید شخص خطاكار را مجازات كند، نه تیم و باشگاهی را كه با هزار مشكل اداره می‌شود.

وی درخصوص استعفای منوچهر عبدالله نژاد سرمربی تیم امید گفت: مانور تبلیغاتی كه بعضی‌ها انجام می‌دهند در باشگاه پرسپولیس و با حضور من جایگاهی ندارد. عبدالله نژاد استعفایی را به جهت باخت این تیم تنظیم كرده بود كه هم اینك در دست من است. ما استعفای وی را قبول نكردیم و به او فرصت دادیم تا فردای آن روز در تمرینات حضور یابد و حتی به ایشان اعلام كردیم در صورت عدم حضور، سرمربی جدید را معرفی خواهیم كرد كه در این بین عبدالله نژاد در تمرینات حاضر شد و این موضوع ختم به خیر شد و اصلا تهیه طومار و اقدام بازیكنان جهت حضور سرمربی تیم امید مطرح نبود.

عبدی در مورد حضورش در مسابقات تیم‌های پایه افزود: مسابقات رسمی تیم‌های پایه را در هر رده‌ای دنبال می‌كنم و سعی داریم با جلساتی كه با كادر فنی این تیم‌ها برگزار می‌كنیم، مسیر و روند رو به رشدی را طی نماییم.

مدیر تیم‌های پرسپولیس در خصوص تیم دوم بزرگسالان نیز گفت: تیم «ب» پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و ما تلاش می كنیم بازیكنانی را در آن پرورش دهیم كه بتوانند پشتوانه تیم بزرگسالان باشند. از سوی دیگر تیمی را در اختیار داریم كه در هر شرایطی می‌تواند یك دیدار جدی را با تیم اصلی برگزار كند.

نظر شما