می‌توانستیم گل‌های بیشتری به راه‌آهن بزنیم

ژوزه: نمی‌خواهم پرسپولیس ترسو باشد/ ما که بارسلونا نیستیم

۱۳۹۱/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۸۴۷
ژوزه: نمی‌خواهم پرسپولیس ترسو باشد/ ما که بارسلونا نیستیم
سرمربی پرسپولیس گفت: برای تیم شدن کارمان را شروع کردیم و همه بازیکنان برای پیروزی به زمین می‌آیند. آنها فوتبال را بلد هستند و با تجربه‌ای که دارم، نتایج بهتری می‌گیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مانوئل ژوزه پس از پیروزی برابر راه آهن در کنفرانس خبری گفت: بازی را با گل شروع کردیم و شانس‌هایی داشتیم که می توانستیم مشابه گل اول، یک گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی افزود: متاسفانه نداشتن اعتماد به نفس یکی از مشکلات ما بود و در نیمه دوم توپ بیشتر در اختیار حریف بود و ما به دنبال کنترل بازی بودیم. سه، چهار موقعیت گل داشتیم که می‌توانستیم بازی را سه بر صفر کنیم، اما از آنها استفاده نکردیم که فکر می‌کنم بازیکنانم روی این توپ‌ها کمی عجله داشتند.

ژوزه در ادامه تصریح کرد: در کل از نتیجه و عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ چون توپ را خوب می‌چرخاندند و می‌خواهم آنها را به این کار عادت بدهم. من تیمی می‌خواهم که نترسد و آرام باشد. خوشبختانه بازیکنانم همدل بودند و بعد از تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم. این برد را به هواداران و شاگردانم تبریک می‌گویم.

مانوئل گفت: من به فکر این هستم که یک تیم قوی داشته باشیم و کارهایی که انجام می‌دهیم و بازیکنانی که به زمین می‌فرستیم برایم تفاوتی ندارند. بازیکنانی به میدان می‌روند که تکنیکی باشند و تاکتیک را بپذیرند. در ابتدای فصل گفتم فرصت درست کردن تیم را نداشتم و فشار زیادی را تحمل کردیم و حالا بازیکنان راحت‌تر بازی می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا تیم را در نیمه دوم به عقب کشیدید؟ خاطر نشان کرد: فقط می‌خواستیم به برد برسیم. ما که بارسلونا نیستیم و 90 دقیقه درون زمین بدویم اما کسی به بازیکنان نگفت عقب بکشند چون ما از آنها این را نخواستیم. میانگین سنی تیم ما بالا است که آن را باید پایین بیاوریم. خانزاده بازیکن خوب و جوانی است و می‌خواهیم با بازی دادن به آنها اعتماد به نفس را تزریق کنیم. شاید در آینده به سیستم چهار دفاعه برگردیم، اما فعلا می‌خواهیم با سه دفاع بازی کنیم.

نظر شما