مشوقین و تماشاگران یار دوازدهم هستند

نبی: عملکرد تیم‌های ملی فوتبال رضایت‌بخش بوده است

۱۳۹۱/۰۸/۲۰ - ۱۷:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۲۳۳
نبی: عملکرد تیم‌های ملی فوتبال رضایت‌بخش بوده است
دبیر فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم تقدیر از مشوقین تیم های ملی گفت: باید از زحمتکشان و مشوقان تیم ملی تشکر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی محمد نبی گفت: خوشبختانه تیم های ملی در وضعیت خوبی قرار دارند و پس از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی، تیم ملی جوانان هم در آستانه صعود به جام جهانی قرار دارد و روز یکشنبه باید به مصاف کره جنوبی برود. همچنین تیم ملی فوتسال در جام جهانی از گروهش به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است و تیم ملی بزرگسالان هم در آستانه یک بازی حساس با تیم ملی ازبکستان در تهران است.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی هم برای حضور در رقابت های جام قهرمانی آسیا و مقدماتی جام جهانی 2013 آماده می شود و در آستانه این رقابت ها قرار دارد. فکر نمی کنم در 10 سال گذشته 5 تیم ملی در چنین تقویم نزدیک و فشرده ای در یک سال اینگونه رقابت های مهم و حساس برای ورود به جام جهانی داشته باشند و این کار ما را سخت می کند. ضمن اینکه آرزوی موفقیت این تیم های ملی را در بازی های آینده شان داریم از همه می خواهیم برای این تیم ها دعا کنند تا در سایه کمک خدا و شایستگی شان بتوانند برای فوتبال و ورزش کشور افتخار آفرینی کنند.

محمد نبی گفت: باید از زحمتکشان و مشوقان تیم ملی تشکر کرد چرا که واقعا در ورزشگاه ها، چه در داخل و چه در خارج زحمات زیادی می کشند و این مراسم نمی تواند پاسخگوی زحمات این عزیزان باشد اما به هر ترتیب باید به هر ترتیبی که شده از این دوستان که حامی تیم های ملی هستند و یار دوازدهم تیم ملی یعنی تماشاگران را سازماندهی می کنند تقدیر کنیم. من برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز