این وقفه های طولانی به ضرر همه است

ژوزه: باید برنده بازی با ذوب‌آهن شویم/ خسته شدیم از اینکه فقط تمرین کردیم

۱۳۹۱/۰۸/۲۸ - ۱۸:۴۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۹۴۰
ژوزه: باید برنده بازی با ذوب‌آهن شویم/ خسته شدیم از اینکه فقط تمرین کردیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم در بازی فردا خوب بازی کنیم، اما نمی‌توان شرایط مسابقه با ذوب آهن را پیش‌بینی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مانوئل ژوزه سرمربی سرخپوشان پایتخت در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا قهرمانی تیم فوتبال الاهلی مصر را به همه بازیکنان و هواداران این تیم تبریک می گویم. آنها می‌توانند برای چهارمین بار در جام باشگاه‌های جهان بازی کنند، من هشت سال در این تیم کار کرده‌ام. هم از باشگاه‌شان و هم از کشورشان خاطره خوبی در ذهنم دارم.قهرمانی آنها برای من خوشحال کننده بود.

وی افزود: من نمی‌خواهم کسی را ناراحت کنم و یا از کسی انتقاد کنم، اما با این برنامه‌ریزی لیگ ما دوباره به نقطه اول بر می گردیم. این وقفه‌های طولانی به ضرر همه است. به ویژه تیم ملی. ما در آخرین بازی خوب بودیم و 6 گل زدیم باید به بازی‌های‌مان ادامه می دادیم اما لیگ تعطیل شد. خسته شدیم از این که فقط تمرین کردیم. به نظر من در ایران باید حداقل ماهی پنج بازی برگزار شود، در حالی که فقط در ماه ژانویه پنج بازی انجام می‌شود.

ژوزه در ادامه تصریح کرد: پس از این تعطیلات نمی‌شود بازی‌ها را پیش‌بینی کرد، چرا که تیم‌ها ریتم خود را از دست می‌دهند. در بازی فردا، ما باید برنده شویم اما ذوب آهن انگیزه بیشتری برای بردن دارد، چرا که با تیم بزرگی بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در بازی برابر ذوب آهن خاطر نشان کرد: روز گذشته برای ما در تمرین مشکل پیش آمد اما هنوز وضعیت دو بازیکن ما مشخص نیست و من باید روی آنها فکر کنم. البته قاضی، معدنچی و کریمی به بازی فردا نمی رسند. وضعیت نیلسون هم امروز مشخص می‌شود.

مانوئل ژوزه درباره این که روحیه ملی‌پوشان پرسپولیس پس از شکست ایران به ازبکستان پایین بوده، گفت: وقتی تیم ملی می بازد هم برای کشور و هم برای بازیکنان سخت است. ما ملی‌پوشان زیادی داشتیم، وقتی به تیم برگشتند روحیه آنها خیلی پایین بود. البته ما با آنها صحبت کردیم تا اعتماد به نفس‌شان برگردد. طبیعی است که آنها دوست دارند به جام جهانی بروند. من درک می‌کنم که وقتی در تیم ملی می‌بازند برای‌شان سخت است.

سرمربی سرخپوشان در خصوص حضور آپیا و کارنی در تمرین پرسپولیس گفت: آنها آمدند که ما بازی‌شان را ببینیم اما من نپسندیدم و رفتند. مهم نیست که من آنها را آوردم یا باشگاه.

مانوئل در مورد تعطیلات نیم فصل افزود: ما تا نیم فصل سه بازی داریم و سعی می‌کنیم حداکثر امتیازها را به دست آوریم. تغییراتی که لازم است را در تیم انجام می‌دهیم تا با آغاز نیم فصل دوم شروع بهتری داشته باشیم و برای رسیدن به بالای جدول رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برای این که یک اردو را برنامه‌ریزی کنیم باید تاریخ بازی‌هایمان را بدانیم، اما در اینجا هر ماه برنامه بازی‌ها عوض می‌شود و ما برنامه یک ماه بعد خود را هم نمی دانیم. با این حال اگر بتوانیم به کشوری برویم که آب و هوای خوبی دارد و با همه بازیکنان تمرین کنیم به سود ما خواهد بود.

ژوزه در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص دو اخطاره بودن علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر و سید جلال حسینی مدافعان میانی پرسپولیس و احتمال محرومیت آنها برای بازی‌های بعد گفت: این مساله‌ای است که همه تیم‌ها ممکن است با آن روبرو شوند. امیدواریم اگر یکی از این بازیکنان کارت گرفت با جایگزینی بازیکن دیگر جای او را پر کنیم.

سرمربی پرتغالی پرسپولیس درباره انتخاب علی کریمی و محسن بنگر به عنوان نامزد کسب جایزه بازیکن سال فوتبال آسیا، افزود: این اتفاق هم برای خودشان و هم برای کشور و باشگاه‌شان افتخار بزرگی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز